TikTok este una dintre aplicațiile puternice pe care le puteți folosi pentru a vă prezenta talentul abilitățile, pentru a vă promova afacerea și a obține profit. În motoarele de căutare, întrebarea „cum să faci bani pe TikTok” este în topul căutărilor atunci când cauți modalități de a obține un venit suplimentar, potrivit radicalfire.
Ce este TikTok
TikTok este o platformă de socializare în care poți crea și posta clipuri video scurte, cu o durată de la 15 secunde la 10 minute ca și conținut. În 2022, a adunat peste 80 de milioane de utilizatori activi numai în Statele Unite.
Creatorii de conținut de pe această platformă își folosesc smartphone-urile pentru a crea videoclipuri scurte și în tendințe, care prezintă dansuri, comedie, educație și orice altceva. Videoclipurile de pe TikTok pot varia de la afișarea diferitelor trucuri pentru curățenie la peisaje sau alte lucruri interesante.
Adolescenții cu vârsta cuprinsă între 12 ani și adulți în vârstă de 20 de ani au fost imediat atrași de această aplicație datorită caracteristicilor sale simple și ușor de utilizat. Pe măsură ce aplicația a câștigat popularitate în întreaga lume, oameni de toate vârstele au început să-și creeze conturi pe Tiktok.
O piață pentru creatori, TikTok este considerat și un instrument de marketing excelent pentru afaceri. Nu trebuie să așteptați ani de zile pentru a începe să monetizați pe această platformă. Citiți mai departe pentru a afla cum să începeți să câștigați bani pe TikTok.
Cine profită cel mai mult de pe TikTok
Regina dansului, Addison Rae Esterling, câștigă 5 milioane de dolari pe an doar cu TikTok, fiind cel mai bine plătit influencer din aplicație. Este urmată de Charli și Dixie D’ Amelio, care primesc în jur de 4 milioane de dolari, respectiv 2,9 milioane de dolari pe an.
@jiffpom, un câine pomeranian, este animalul cu cele mai mari câștiguri de pe TikTok, cu o medie de 12.540 USD per videoclip. Când vine vorba de conținut legat de fitness, Demi Bagby este influencerul cu cele mai mari câștiguri- 3 milioane de dolari pe an.
La capitolul mâncare, bucătarul Gordon Ramsay ocupă primul loc, cu peste 3,8 milioane de dolari în postări sponsorizate.
Cinci moduri de a face bani din contul TikTok
Există diferite moduri în care poți câștiga bani cu contul de TikTok.
1. Influencer TikTok
A fi influencer îți permite să generezi un venit pe TikTok. Creați un cont cu urmăritori loiali și devotați și veți putea obține parteneriate cu diverse mărci, de la cele locale la cele internaționale.
Puterea unui influencer are un efect diferit asupra marketingului în afaceri. Asta pentru că o marcă vă va cere ajutorul pentru a-i ajuta să-și comercializeze produsele sau serviciile prin videoclipurile de pe TikTok.
Majoritatea mărcilor vor plăti în numerar, cupoane sau vor trimite produsele lor gratuit. Există mulți influenceri care profită de această oportunitate de a colabora cu diverse companii.
2. Înscrieți-vă pe TikTok Creator Fund
Fondul pentru creatori al TikTok plătește creatorilor pentru numărul semnificativ de vizionări ale videoclipurilor originale, captivante și în tendințe. Pentru a vă alătura programului TikTok Creator Fund, trebuie să aveți cel puțin 18 ani și să fiți rezident legal al unuia dintre cele 50 de state din SUA.
Iată cerințele pentru a vă alătura TikTok Creator Fund
Contul TikTok ar trebui să aibă cel puțin 10.000 de urmăritori.
Ați generat cel puțin 100.000 de vizionări ale videoclipurilor în ultimele 30 de zile.
Aveți cel puțin 18 ani și sunteți rezident în Regatul Unit, SUA, Germania, Franța și Spania.
3. Comercializați anumite produse
Unul dintre avantajele de a fi influencer este să vă folosiți popularitatea pentru a vă comercializa marfa. Puteți transforma 10K în 100K vânzând produsele pe TikTok, deoarece este o platformă excelentă pentru a vă promova produsele sau serviciile.
Puteți vinde orice pe Tiktok, fie că este vorba de lucrări de artă, tricouri sau chiar cursuri online. Atâta timp cât oferiți conținut de calitate urmăritorilor și le oferiți ceva ce își doresc, promovarea pe Tiktok este o strategie de marketing excelentă pentru afaceri.
4. Creați conținut sponsorizat
Fiecare conținut sponsorizat de pe rețelele sociale înseamnă bani siguri în contul tău.
Influencerii de pe rețelele sociale fac parteneriate cu mărci prin invitații sau propuneri. Ei își creează postările sponsorizate pentru a ajuta la promovarea produselor și serviciilor mărcii. Mărcile își promovează produsele prin reclame plătite sau plasări în videoclipul TikTok.
5. Creșteți și vindeți conturi TikTok
Dacă planul nu este să fii influencer, poți să mergi mai departe și să devii un expert TikTok unde poți să crești și să vinzi conturi TikTok. Puteți oferi asistență influencerilor și companiilor pentru o creștere rapidă pe platformă.
Oamenii și-au construit diferite conturi de social media și le-au vândut cu bani. Multe companii angajează oameni care îi pot ajuta să obțină adepți, să obțină mai multe vizionări și să-și sporească prezența pe Tiktok. Un exemplu este Ramy Halloun, care câștigă în jur de 30.000 USD anual folosind strategia de monetizare TikTok.
Pentru a începe să vindeți conturi TikTok, trebuie să construiți o strategie de conținut puternică, în care urmăritorii se vor implica în mod regulat și vor atrage potențiali clienți. Trebuie să aveți o concentrare specifică asupra conținutului și o urmărire dedicată.
Iată câteva sfaturi pentru a crea un cont de succes:
Concentrați-vă pe o nișă sau pe o temă – aceste tipuri de conturi sunt cele mai ușor de vândut, deoarece cumpărătorul va continua să creeze același tip de conținut, cum ar fi produse de despachetare.
Fiți autentic – realizarea de conținut original poate fi dificilă. Acest lucru vă poate ajuta să atrageți potențiali cumpărători. Conturile greu de vândut sunt conturi personale, deoarece adepții pot fi atrași de persoană, nu de conținut.