Studentii facultatii de medicina a Imperial College London invata sa puna diagnostice si sa isi trateze pacientii in Second Life, castigand astfel experienta in domeniu, fara a risca sa puna in pericol vieti. Astfel, studentii viziteaza pacientii, solicita radiografii si pun diagnostice intr-un spital virtual bine organizat, facand toul cu seriozitate. Viitorii doctori fac parte dintr-un program pilot prin care profesorii universitatii incearca sa transforme procesul de invatare intr-un proce
Studentii facultatii de medicina a Imperial College London invata sa puna diagnostice si sa isi trateze pacientii in Second Life, castigand astfel experienta in domeniu, fara a risca sa puna in pericol vieti.
Astfel, studentii viziteaza pacientii, solicita radiografii si pun diagnostice intr-un spital virtual bine organizat, facand toul cu seriozitate.
Viitorii doctori fac parte dintr-un program pilot prin care profesorii universitatii incearca sa transforme procesul de invatare intr-un procedeu mult mai interesant.
Cu toate ca se afla intr-o lume virtuala, studentii trebuie sa urmeze reguli aplicabile in viata reala. Astfel, daca uita se se spele pe maini inainte de a intra in sala de operatie, ei sunt automat scosi din sistem. Spitalul virtual are si rolul de a introduce viitorii doctori in sistemul medical britanic.
Second Life s-a lansat in 2003 dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze oportunitatile lumilor virtuale (IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L’Oreal, Philips, Electrolux si multe altele). In acest moment, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar).
Sursa: CNN