Aplicaţia este gratuită şi le permite tuturor deţinătorilor de magazine online să îşi creeze o platformă dedicată de vânzare pe Facebook şi să o integreze pe paginile proprii din cadrul reţelei de socializare.
„Am construit Social Cart din dorinţa de a pune la dispoziţia magazinelor online un nou canal de vânzare, într-unul dintre cele mai importante medii sociale ale momentului. Aplicaţia oferă posibilitatea de a valorifica în mod direct potenţialul comunităţii de fani create în jurul unui magazin online sau al unui brand. Prin intermediul magazinului online de pe Facebook, utilizatorii retelei de socializare pot iniţia procesul de cumpărare în cadrul magazinului online direct din interiorul Facebook”, declară Arthur Rădulescu, director general Asesoft Net.
Instalarea aplicaţiei ShopMania Social Cart pe paginile Facebook are loc în câteva minute, iar generarea propriu-zisă a magazinului online pe Facebook se realizează prin intermediul contului ShopMania şi al unui fişier de produse aparţinând magazinului online. Gestionarea magazinului online de pe Facebook nu implică niciun efort suplimentar, deoarece toate informaţiile prezente în catalogul de produse al magazinului sunt actualizate automat şi pe Facebook.
„Odată cu dezvoltarea acestei aplicaţii, am vizat exploatarea imensului potenţial al platformelor de socializare în favoarea comerţului online. Un utilizator Facebook interesat de un produs promovat în cadrul platformei trebuia până acum să parcurgă o serie de paşi intermediari pentru a ajunge la achiziţia articolului respectiv. Aplicaţia ShopMania elimină toate aceste acţiuni adiţionale pe care utilizatorul Facebook trebuie să le realizeze, efectele fiind creşterea eficienţei campaniilor de marketing şi, bineînţeles, conversia mult mai rapidă a fanilor în clienţi efectivi ai magazinului online”, adaugă Arthur Rădulescu.
Magazinele create pe Facebook cu ajutorul aplicaţiei Social Cart integrează, de asemenea, plugin-urile specifice platformei Facebook, precum cele de Share şi Like, dar şi opţiunea de diseminare a informaţiei către platforma Twitter, cu scopul de a susţine magazinele online în creşterea gradului de vizibilitate a produselor din ofertă.
Alături de widget-ul Mini Shop, destinat creării şi plasării de extensii ale magazinelor online pe orice alt website sau blog, aplicaţia ShopMania Social Cart urmăreşte valorificarea efectelor de sinergie ce se creează prin interconectarea comerţului online cu mediile sociale.
Pagina de prezentare a aplicaţiei ShopMania Social Cart poate fi accesată la adresa: https://cp.shopmania.ro/facebook/partner.
Cum să îţi faci magazin online pe Facebook
9 martie 2011, 14:15
Ultima modificare în 9 martie 2011, 16:15
ShopMania, cel mai important portal de comparaţii de preţuri din România, anunţă lansarea, în premieră pe piaţa locală, a aplicaţiei destinate creării de magazine online pe Facebook – Social Cart.
Etichete:
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Acţiunile Deutsche Telekom cresc la bursă pe fondul zvonurilor privind vânzarea T-Mobile
- YouTube a cumpărat un producător de videoclipuri
- Celebrul joc Angry Birds va fi disponibil pe Facebook
- Microsoft oferă companiei Nokia un miliard de dolari
- Google Maps le oferă şoferilor posibilitatea să ocolească ambuteiajele
- Microsoft încearcă să convingă utilizatorii să renunţe la Internet Explorer 6
- Google sărbătoreşte Ziua Femeii
- De ce sunt periculoase tranzacţiile online
- Sony transmite finalele Wimbledon în 3D
- Bosch şi Vodafone au încheiat un parteneriat privind „Internetul obiectelor şi serviciilor”