Perioada crizei este una foarte dificilă pentru companii, în special pentru că sunt forţate să reducă din cheltuieli, operaţiune destul de greu de realizat în condiţiile în care multe companii nu ştiu ce să reducă şi ce să păstreze. Divizia de Publishing a Harvard Business School a realizat un interviu cu Cesare Mainardi, managing director la Booz & Company, care spune cum trebuie reduse costurile, care sunt greşelile pe care le fac companiile atunci când fac astfel de ope
Perioada crizei este una foarte dificilă pentru companii, în special pentru că sunt forţate să reducă din cheltuieli, operaţiune destul de greu de realizat în condiţiile în care multe companii nu ştiu ce să reducă şi ce să păstreze.
Divizia de Publishing a Harvard Business School a realizat un interviu cu Cesare Mainardi, managing director la Booz & Company, care spune cum trebuie reduse costurile, care sunt greşelile pe care le fac companiile atunci când fac astfel de operaţiuni şi cum trebuie procedat în astfel de situaţii.
Mainardi este de părere că dincolo de know-how-ul de care trebuie să dea dovadă atunci când trebuie să taie din cheltuieli, o companie trebuie să realizeze iniţial o expertiză pentru a observa care sunt exact elementele la care pot renunţa sau în care să investească mai puţin, mai ales în condiţiile în care există mai multe tipuri de costuri.
DETALII:
Citeşte şi Ce trebuie să faci când eşti nevoit să dai afară angajaţi