Din fericire, există o mulțime de elemente pentru a ne ajuta să revenim la un flux de lucru simplificat, pe măsură ce toamna se apropie de sfârșit și se instalează monotonia din timpul iernii. Iată o colecție de articole de organizare de la domiciliu pe care le puteți comanda online și folosi cât mai curând posibil.

Creați un spațiu de lucru dedicat

Un spațiu de lucru dedicat arată diferit pentru fiecare dintre noi, în funcție de dimensiunea și aspectul casei, dar un birou este un loc bun pentru a începe.

Indiferent dacă doriți să alegeți o configurație în picioare mai simplificată, un sistem montat pe perete, un birou mobil, de ținut în poală în pat / pe canapea sau un model clasic independent, găsirea piedestalului adecvat pentru munca dvs. vă va îmbunătăți abilitățile de a o finaliza.

Investiți într-o configurație tehnică

Dacă a lucra de la un laptop acasă vi se pare restricționat, în comparație cu setup-ul anterior, mai extins, de la birou, încercați să investiți într-un monitor mai mare, cabluri, o tastatură și un mouse wireless pentru a vă diversifica oportunitățile.

Există o mulțime de opțiuni de monitor separat mai accesibile, dacă aveți un buget mai strâns – în plus, atunci când nu mai lucrați remote, acestea pot servi ca un televizor suplimentar pentru streaming Netflix din pat.

Organizați-vă elementele esențiale de birou

Acum că v-ați delimitat spațiul de lucru, este timpul să eficientizați elementele esențiale – de la produse din hârtie, la articole tehnologice mai mari. Investiți în sisteme organizaționale care vă îmbunătățesc configurația de acasă, ținând dezordinea la distanță: rafturi, cutii și separatoare.

Sprijiniți-vă corpul

Găsirea suportului potrivit pentru configurarea biroului de acasă este esențială. Indiferent dacă investiți într-un scaun, adăugați o pernă sau mergeți pe calea unui birou în picioare, asigurați-vă că este un produs cu avantaje ergonomice, unul care oferă întregului corp o aliniere și presiune adecvate pentru perioade lungi de ședere.

Setați orele de lucru ferme

Deja ne bazăm foarte mult pe smartphone-urile și computerele noastre pentru a ține evidența timpului, așa că setarea unui cronometru dedicat ne poate ajuta să menținem productivitatea și să ne reamintim să facem pauze. Încercați să folosiți o alertă care vă avertizează când depășiți 60 de minute de lucru – astfel încât să vă puteți ridica și să vă întindeți picioarele înainte de a vă întoarce la treabă.

Pentru puncte bonus de sănătate, adăugați o sticlă de apă inteligentă care fie marchează timpul de hidratare SAU vă oferă un memento strălucitor pentru a vă aminti să vă hidratați.

Țineți evidența priorităților

Păstrarea listelor de sarcini virtuale poate să fi funcționat pentru programele noastre anterioare, dar într-un cadru la domiciliu, poate avea un impact mai mare dacă revenim la rădăcinile noastre scrise de mână.

Încercați să folosiți un planificator de productivitate sau un caiet strategic cu sarcini enumerate, care vă va ajuta să vă mențineți fluxul de lucru (și mintea) curat, clar și pregătit pentru acțiune.