Cum schimbă internetul comportamentul turiștilor. Destinațiile exotice, noul trend

Fotografiile din vacanțe în diverse țări din Africa, America de Sud sau Asia, distribuite pe internet, îi atrag și îi determină pe din ce în ce mai mulți români să cumpere sejururi în destinații exotice, acesta anunțându-se a fi unul dintre cele mai dinamice segmente de călători în 2018.

“Turiștii români vor călători din ce în ce mai mult în zonele exotice. Acesta va fi noul trend: să vrea să vadă Thailanda, China, India sau țări din America de Sud și Africa. Românii sunt un popor curios și cultivat, iar la fascinația pentru destinațiile exotice contribuie masiv în ultimii ani și internetul, care-i face pe oameni să viseze mai mult. Cei care se întorc din vacanțe exotice sunt foarte contrariați pentru că în multe dintre ele oamenii, deși sunt mai săraci, sunt foarte fericiți, atmosferă care-i face și pe turiști fericiți, iar asta se vede și din fotografiile pe care le distribuie pe internet și care atrag noi și noi doritori de astfel de experiențe”, spune Cristian Pandel, Chairman of the Board Christian Tour.

Cu toate acestea, principalele destinații de vacanță pentru familiile cu copii rămân și în 2018 Grecia și Turcia, țări deja consacrate pentru petrecerea concediului de vară. De altfel, stațiunile grecești și cele turce, alături de Spania, au fost preferate de români în vara anului trecut, în vreme ce la sfârșitul lui 2017 destinațiile favorite au fost Dubai și Thailanda, arată datele agenției de turism care a trimis în vacanță în 2017, în total, peste 250.000 de turiști.

În acest an, compania se va concentra și pe dezvoltarea segmentului dedicat turismului intern. “În 2017 am împlinit 20 de ani de activitate. Pentru viitor, ne-am propus o repoziționare pe piață, iar dezvoltarea turismului intern face parte din această nouă strategie”, a precizat reprezentantul touroperatorului.

Agenția de turism, condusă de frații Cristian și Marius Pandel, a încheiat anul 2017 cu vânzări de peste 70 de milioane de euro, în creștere cu 5% față de 2016. Anul trecut, compania a deschis o firmă de incoming în Spania, un birou în Turcia, reprezentanțe în Tenerife și Mallorca și a inaugurat Central Bus Station Bucharest. De asemenea, a pus bazele propriei divizii de tehnologie în Statele Unite ale Americii.