Studii recente au arătat că 88% din români au vizitat cel puțin un magazin online de fashion anul trecut. Cei care au făcut cel puțin o achiziție sunt reprezentați de un procent de 65% – destul de mare, dacă ne raportăm la procentul celor care preferă mediul online in detrimentul shopping-ului clasic.

Articolele sportive pot fi achiziționate din mediul online?

Acesta întrebare este una destul de des pusă. Articolele sportive sunt o linie puțin mai sensibilă. Aspectul care dictează, in primul rând, achiziția lor este calitatea – de aici provine și gradul de confort pe care ni-l oferă și nu numai.

Ele pot fi achiziționate din mediul online, însă doar dacă acest lucru se face dintr-o sursă sigură precum Boutique Mall. Cei care au făcut achiziții din acest magazin online știu deja că aici găsesc diversitatea de care au nevoie pentru a se decide cu privire la ce li se potrivește mai bine.

Totodată, același magazin pune la dispoziția celor interesați doar imbracaminte și incaltaminte sport de calitate, de la brand-uri de renume. Se poate spune că B-Mall.ro nu limitează pe nimeni pentru că totalitatea articolelor sport disponibile sunt create atât pentru femei și bărbați, cât și pentru copii.

Avantajele cu care achiziția făcută din mediul online vine la pachet

Shopping-ul online este pentru acele persoane care au înțeles deja cât de obositor este cel clasic, recunoscut și sub denumirea de fugă dintr-un magazin în altul. Alternativa online, pe care oricine o are la dispoziție, ne ajută să economisim timp prețios – doar dând câteva click-uri putem găsi ceea ce ne interesează, fără să mai fim nevoiți să luăm magazinele la pas.

Magazinele online, precum Boutique Mall, pregătesc pentru client diferite discounturi și promoții. Puțini sunt cei care știu că acestea sunt extrem de dese deoarece costurile de întreținere a magazinelor online sunt mult mai mici, în detrimentul acelor fizice.

Totodată, posibilitatea de a evalua un produs este extrem de utilă. Cei ce nu sunt deciși în ceea ce privește achiziția pe care urmează să o facă pot avea în vedere review-urile produselor de interes. De exemplu, cei care au căutat adidasi FILA au fost surprinși plăcut să vadă că B-Mall.ro dispune de un stoc impresionant.

Review-urile, în acest caz, nu au mai avut același impact pe care brand-ul l-a avut deja asupra achiziției. FILA este un brand care a luat naștere în 1991 în Biella, Italia, iar de atunci nu se oprește din a crea încălțăminte sport care se îmbunătățească vizibil performanțele sportive ale celor pasionați.

Încălțămintea de la FILA iese în evidență datorită tălpii voluminoase. Ea este cea care asigură confortul optim – indiferent de strucutra solului pe care are loc deplasarea. FiLA F13 și Helmsman sunt doar două dintre modele populare de încălțăminte sport ale acestui brand.

3 lucruri la care trebuie raportată achiziția din mediul online

  1. Brand-ul

Se știe deja că brand-ul este cel care dictează achiziția în zilele noastre. De ce? Pentru că este cel care garantează calitatea produselor și poate demonstra acest lucru – popularitatea este cea mai uzuală dovadă cu care intrăm în contact.

  1. Prețul

De cele mai multe ori, încălțămintea și îmbrăcămintea sport care prezintă calitatea mult dorită are un preț puțin mai piperat. Acest lucru nu este o problemă, mai ales atunci când avem garanția că nu va trebui să facem o nouă achiziție în viitorul apropiat.

  1. Modele disponibile

Un magazin din care merită să se facă o achiziție, precum B-Mall.ro, este cel care are în stoc o mulțime de modele. în acest fel, fiecare doritor își va găsi cu siguranță ceea ce caută – în ton cu propriile exigențe în ceea ce privește culoarea, modelul, numărul și așa mai departe. De exemplu, adidașii FILA disponibili sunt numeroși pe b-mall.ro – pasionații de sport știu prea bine că nu sunt limitați în ceea ce privește alegerea.

Cei care își doresc să facă o achiziție corectă din mediul online, o achiziție sub certficarea calității și la un preț pliabil pe orice buget, sunt invitați să acceseze B-Mall.ro – mall-ul online în care se regăsesc o mulțime de brand-uri de renume.