Culoarul 1
Varianta 1 Nădlac (punct trecere frontieră) –Arad – Timișoara – Lugoj- Ilia – Deva – Simeria – Sebeș -Sibiu- Râmnicu Vâlcea – Pitești – București – Giurgiu (punct trecere frontieră)
NADLAC – ARAD –TIMISOARA – LUGOJ: Culoarul 1si 5 se suprapune cu culoarul 3. Nod Rutier Balint spre Lugoj. De la nivelul acestui Nod Culoarul 3 părăsește zona de suprapunere cu culoarul 1.
LUGOJ – MARGINA: La Margina Culoarul 1 părăsește Autostrada A1 (lipsa lot de autostrada) si se intra pe drumul național DN 68A. Acces posibil prin NOD MARGINA al autostrăzii A1
MARGINA – HOLDEA: Intre Nodul rutier Margina si Nodul Rutier Holdea, aferente A1, culoarul se suprapune pe drumul national secundar DN68A. Aproximativ 15.5 de KM. Viteza medie de deplasare 55 de km/h
HOLDEA – SEBES: La nodul Holdea Culoarul 1 revine pe traseul Autostrăzii A 1. La km 309 la nodul rutier de la SEBES culoarul 1 se intersectează cu Drumul National DN1. Tot din acest nod se desprinde o ramura posibila a Culoarului 1 spre Vama Borș (închisă).
SEBES – SIBIU (SELIMBER): Culoarul 1 părăsește Autostrada A1 si de la nodul Selimber se suprapune cu traseul drumului național numărul DN 7 si DN1 până la SIBIU (SELIMBER).
SIBIU (SELIMBER Km 266 DN7) – Vestem (Km aprox 259 DN7)
Vestem (km aprox 259 DN7) – Pitești (km aprox 118 DN7): De la Km 259 la Km 118 culoarul 1 se suprapune peste drumul național DN7. La Km 118 Culoarul 1 părăsește DN7 si suprapune peste Autostrada A1 Pitești – București.
PITEȘTI – BUCUREȘTI: Culoarul 1 se suprapune peste Autostrada A1. La intersecția cu Centura București existentă Culoarul 1 părăsește Autostrada si se suprapune peste traseul Centurii existente București până la intersecția cu DN5.
CENTURA EXISTENTA BUCURESTI: Culoarul 1 părăsește traseul Centurii Existente București și se suprapune peste traseul Drumului național DN 5 până la punctul transfrontalier Giurgiu – RUSE.
Centura București – PCTF Giurgiu: Traseul Culoarului 1 se suprapune peste traseul drumului național DN 5 începând cu Km 10+500 si până la PCTF Giurgiu Km 64+880.
Varianta 2 Borș (punct trecere frontiera) – Oradea – Cluj Napoca – Alba Iulia – Sebeș -Sibiu- Râmnicu Vâlcea – Pitești – București – Giurgiu (punct trecere frontieră)
PCTF BORS – Autostrada A10 Nod Gilău: Culoarul se suprapune peste traseul drumului național DN1.La Nodul Gilău al autostrăzii A3 părăsește traseul lui DN1 si se reorientează suprapunându-se peste traseul Autostrăzii A3
Autostrada A3 Nod Gilău – Autostrada A3 Nod Turda: La Turda prin intermediul unui nod de mare viteza culoarul 5 se muta de pe traseul Autostrăzii A3 pe traseul Autostrăzii A10.
Autostrada A10 Nod Turda – Autostrada A10 Nod Aiud: Intre Nodul rutier Turda si Nodul Rutier Aiud, aferente A10, culoarul 5 se suprapune pe traseul autostrăzii A10.
AIUD (Nod Rutier A10) – SEBEȘ (Nod Rutier A1): Culoarul 1 părăsește traseul Autostrăzii A 10. la km aprox 44+700 la nodul rutier de la AIUD. Prin intermediul unui drum de legătura se continua suprapunându-se cu traseul drumului național DN1. Suprapunerea peste traseul DN1 se face până la intersecția cu Autostrada A1, unde prin nodul rutier SEBEȘ își continuă traseul prin Autostrada A1.
SEBEȘ – SIBIU (SELIMBER): Culoarul 1 părăsește Autostrada A1 și de la nodul Selimber se suprapune cu traseul drumului național DN 7 și DN1 până la SIBIU (SELIMBER).
SIBIU (SELIMBER Km 266 DN7) – Vestem (Km aprox 259 DN7)
Vestem (km aprox 259 DN7) – Pitești (km aprox 118 DN7): De la Km 259 la Km 118 culoarul 1 se suprapune peste drumul național DN7. La Km 118 Culoarul 1 părăsește DN7 și suprapune peste Autostrada A1 Pitești – București.
PITEȘTI – BUCUREȘTI: Culoarul 1 se suprapune peste Autostrada A1. La intersecția cu Centura București existentă Culoarul 1 părăsește Autostrada și se suprapune peste traseul Centurii existente București până la Intersecția cu DN5.
CENTURA EXISTENTĂ BUCUREȘTI: Culoarul 1 părăsește traseul Centurii Existente București si se suprapune peste traseul Drumului național DN 5 până la punctul transfrontalier Giurgiu – RUSE.
Centura București – PCTF Giurgiu: Traseul Culoarului 1 se suprapune peste traseul drumului național DN 5 începând cu Km 10+500 si până la PCTF Giurgiu Km 64+880.
Varianta 1/ Varianta 2 + Suplimentar București – Constanța
CENTURA EXISTENTĂ BUCUREȘTI: Culoarul 1 varianta1/varianta2 își mențin traseul suprapus pe cel al Centurii Existente București, si dincolo de intersecția cu DN5, până la intersecția Autostrada A2, respectiv Nodul Rutier cu Autostrada A2.
BUCUREȘTI – CONSTANȚA: Culoarul 1 varianta1/varianta2 se suprapune cu traseul Autostrăzii A2 până la intersecția cu autostrada A4.
Culoarul 2
Giurgiu(punct trecere frontiera) – București – Urziceni – Buzău – Focșani – Bacău – Suceava – Siret (punct trecere frontieră)
PCTF Giurgiu – București: Culoarul 1 se suprapune peste DN5. La intersecția cu Centura București existenta Culoarul 2 părăsește DN 5 si se suprapune peste traseul Centurii existente București până la intersecția cu DN2.
București – Urziceni: Secțiunea aceasta începe de la Nod (DN2 cu DNCB) pana la (Nod DN2 cu DN2A)
Urziceni – Buzău: Secțiunea aceasta începe de la Nod (DN2 cu DN2A) pana la Nod (Sosea Centura Buzău cu DN2). Suprapunere cu Centura Buzău pe 6 km.
Buzău – Focșani: Secțiunea aceasta începe de la Nod (Sosea Centura Buzău cu DN2) până la Nod (DN2 cu DJ204E)
Focșani – Bacau: Secțiunea aceasta începe de la Nod (DN2 cu DJ204E) pana la Nod (DN2 cu DN11).
Bacau – Roman: Secțiunea aceasta începe de la Nod (DN2 cu DN11) până la Nod (DN2 cu DN15D).
Roman – Suceava: Secțiunea aceasta începe de la Nod (DN2 cu DN15D) până la Nod (VO Suceava cu DN2). Culoarul 2 în zona Suceava va folosi VO Suceava.
Suceava-Siret: Secțiunea aceasta începe de la Nod (VO Suceava cu DN2) până la Nod (DN2 cu DN29C).
Siret – PTCF Siret: Secțiunea aceasta începe de la Nod (DN2 cu DN29C) până la PTCF Siret.
Culoarul 3
Nădlac (punct trecere frontieră) – Arad – Timișoara – Lugoj – Caransebeș – Orșova- Drobeta Turnu Severin – Șimian – Maglavit- Calafat (punct trecere frontieră).
NĂDLAC – ARAD –TIMISOARA – LUGOJ: Culoarul 1 se suprapune cu culoarul 3. Nod Rutier Balint spre Lugoj. De la nivelul acestui Nod Culoarul 3 părăsește zona de suprapunere cu culoarul 1.
LUGOJ (BALINT) – LUGOJ (Varianta de Ocolire Lugoj)
LUGOJ (Varianta de Ocolire Lugoj) – Drobeta Turnu Severin
Drobeta Turnu Severin – Calafat (intersecție DN 6 cu DN56): Traseul se suprapune peste varianta de ocolire a Municipiului Drobeta Turnu Severin
Calafat (intersecție DN 6 cu DN56) – PCTF CALAFAT
Culoarul 4
Moravița (punct trecere frontieră) – Timișoara – Arad – Oradea- Satu Mare – Halmeu (punct trecere frontieră).
PCTF Moravița – Timișoara: Secțiunea aceasta începe de la PCTF Moravița până la Nod (DN59 cu DN69)
Timișoara – Arad: Secțiunea aceasta începe de la Nod cu (DN59 cu DN69) până la (DN69 cu DN79)
Arad – Oradea: Secțiunea aceasta începe de la Nod cu (DN69 cu DN79) până la (DN79 cu DN19)
Oradea – Satu Mare: Secțiunea aceasta începe de la Nod cu (DN19 cu DN79) până la (DN19 cu DN19A)
Satu Mare – PTCF Halmeu: Secțiunea aceasta începe de la Nod cu (DN19 cu DN19A) până la PCTF Halmeu
Culoarul 5
Nădlac (punct trecere frontieră)- Arad – Timișoara – Lugoj – Ilia – Deva – Simeria – Sebeș – Sibiu – Brașov – Târgu Secuiesc – Lepșa – Focșani – Tesila – Tecuci – Bârlad – Huși – Albița (punct trecere frontieră).
NĂDLAC – ARAD –TIMIȘOARA – LUGOJ: Culoarul 1 si 3 se suprapune cu culoarul 5. Nod Rutier Balint spre Lugoj. De la nivelul acestui Nod Culoarul 3 părăsește zona de suprapunere cu culoarul 1.
LUGOJ – MARGINA: La Margina Culoarul 5 părăsește Autostrada A1 (lipsa lot de autostrada) si se intra pe drumul național DN 68A. Acces posibil prin NOD MARGINA al autostrăzii A1
MARGINA – HOLDEA: Intre Nodul rutier Margina si Nodul Rutier Holdea, aferente A1, culoarul 5 se suprapune pe drumul național secundar DN68A. Aproximativ 15.5 de KM. Viteza medie de deplasare 55 de km/h
HOLDEA – SEBES: La nodul Holdea Culoarul 5 revine pe traseul Autostrăzii A 1. La km 309 la nodul rutier de la SEBEȘ culoarul 5 se intersectează cu Drumul National DN1. Tot din acest nod se desprinde o ramura posibila a Culoarului 1 spre Vama Borș (închisă).