În primul trimestru al acestui an publicitatea pe Internet în SUA a generat venituri record de 7,3 miliarde de dolari, în creştere cu 23% faţă de 5,9 miliarde de dolari în perioada similară a anului trecut. O parte din acești bani se duc la Google.
IAB arăta că 54% din toate veniturile din publicitatea online americană este colectată de Google. Altfel spus, dintr-un dolar încasat, 54 de cenți se duc în buzunarul companiei care are cel mai mare motor de căutare din lume.
Acum, Google încasează din publicitate nu mai puțin de 3 miliarde de dolari pe lună, majorotatea reclamelor fiind poziționate lângă rezultatele de căutare.
Un studiu publicat astăzi arată că 97% din veniturile Google vin din publicitate. Cei de la wired au realizat un top al celor mai scumpe 20 de cuvinte cheie din publicitatea Google AdWords.
Cel mai scump cuvânt din Google AdWords este "insurance" (asigurare). Pentru fiecare click pe care utilizatorul pe acest cuvânt, Google primește de la companiile de asigurări fabuloasa sumă de 54 de dolari. "Insurance" asigură pentru Goole 24% din veniturile totale de publicitate.
Al doilea cel mai bine plătit cuvânt este "loans" (împrumuturi). Pentru fiecare click făcut pe "loans", Google încasează peste 44 de dolari de la instituțiile de credit. Pentru o infografie detaliată, click aici