La finalul săptămânii trecute, Seoul Convention Bureau a lansat pe Facebook o competiție prin care utilizatorii trebuie să urmărească un videoclip și apoi să spună ce înseamnă Gangnam Style pentru ei. La finalul campaniei, pe 12 decembrie, se va alege câștigătorul unei călătorii dus-întors la Seul.
Videoclipul scoate în evidență diferite posibilități de petrecere a timpului liber în Seul, este prezentat cel mai mare centru de evenimente – Coex – , numeroase hoteluri internaționale ce au unități în capitala Coreei de Sud , artere de shopping, cluburi de noapte.
Să nu uităm că Gangnam Style a devenit luna trecută cel mai vizionat videoclip de pe You Tube.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/QqPGAT9UcLw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Cum se promovează Seul ca destinație turistică folosindu-se de celebrul Gangnam Style
2 decembrie 2012, 21:24
Ultima modificare în 2 decembrie 2012, 23:24
A fost numai o chestiune de timp până când oficiul de turism al Seul-ului s-a decis să se folosească de succesul modial înregistrat de PSY și al său hit ”Gangnam Style”.
Etichete: coreea de sud,
promovare,
turism
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook