Cum transformă CFR acceleratul în personal

CFR Călători a anunţat astăzi că "pentru adaptarea la cerinţele publicului călător" va transforma 4 trenuri de tip accelerat în trenuri personale. De aici rezultă faptul că aceste trenuri vor opri în toate staţiile pe care le vor avea pe traseu, acesta fiind singurul motiv logic pentru care publicul călător ar fi putut solicita acest lucru. Partea interesantă vine abia acum: CFR spune că cele 4 trenuri accelerat vor circula ca trenuri personale, fără a li se modifica or

CFR Călători a anunţat astăzi că „pentru adaptarea la cerinţele publicului călător” va transforma 4 trenuri de tip accelerat în trenuri personale. De aici rezultă faptul că aceste trenuri vor opri în toate staţiile pe care le vor avea pe traseu, acesta fiind singurul motiv logic pentru care publicul călător ar fi putut solicita acest lucru.

Partea interesantă vine abia acum: CFR spune că cele 4 trenuri accelerat vor circula ca trenuri personale, fără a li se modifica orarul din graficul de circulaţie, lucru neobişnuit dat fiind faptul că un tren personal merge cu viteză mai mică decât un accelerat şi, în plus, opreşte în toate staţiile de pe traseu, spre deosebire de un accelerat care opreşte in staţiile importante.

Totuşi, conform comunicatului CFR, trenurile vor avea un orar de circulaţie ca şi până acum:

– trenul Accelerat 1940 Dej Călători (pl.16.45) – Bistriţa Nord (sos. 17.52) va circula ca tren Personal 4112;

– trenul Accelerat 1949 Bistriţa Nord (pl. 05.06) – Dej Călători (sos. 06.12) va circula ca tren Personal 4113;

– trenul Accelerat 1943-2/1943 Cluj Napoca (pl. 15.30) – Sighetu Marmaţiei (sos. 22.40) va circula ca tren Personal 4111-2/4111;

– trenul Accelerat 1942/1942-1 Sighetu Marmaţiei (pl. 00.50) – Cluj Napoca (sos. 07.39) va circula ca tren Personal 4110/4110-1.

SURSA: CFR