Va intra in subteran imediat dupa statuia Aviatorilor, va trece pe sub Piata Charles de Gaulle si va iesi din nou la suprafata inainte de ambasada Chinei. Pasajul va avea o lungime de circa 800 de metri si doua benzi pe sens.

Rampele de coborare au circa 130 de metri fiecare. In zona rampelor, la suprafata, vor ramane tot doua benzi pe sens, dupa care bulevardul va reveni la dimensiunea actuala, de trei benzi pe sens. Pentru construirea rampelor de intrare in pasaj vor fi sacrificati 18 copaci pe fiecare parte a drumului.

Pasajul de la Casa Presei va avea o lungime de circa 700 de metri. Va pleca de pe DN1, dupa Fantana Miorita, va trece pe sub Piata Presei unde se va bifurca, un tunel iesind pe Bd. Kiseleff langa Strandul Tineretului, iar celalalt tunel – pe Bd. Expozitiei.

Pe sensul Kiseleff-DN1 nu se va putea intra in pasaj. Dorin Stefan a declarat ca nu va fi taiat niciun copac de pe Kiseleff pentru amplasarea tunelului. Din pasaj se va putea intra in parcarea de la City Gate si in parcarile care se vor construi in fata Casei Presei si la captul liniei de tramvai 41.

SURSA: HotNews