Din programul acestei ediţii nu vor lipsi activităţile deja populare ale picnicului, ambianţa specifică, distracţiile în aer liber oferite gratuit familiilor, tururi ghidate ale castelului şi un concert cu artişti ai anilor ’80.
Picnicul din Franţa are loc după cel din Olanda, de la începutul lui iunie, când aproape 1.000 de participanţi s-au reunit, în pofida vremii nefavorabile, pe plaja d’Almere (Flevoland).

În Europa, în cursul anului 2011, peste 10.000 de clienţi ai Dacia au participat la astfel de acţiuni.

În 2011, Dacia a vândut 343.000 vehicule în Europa şi în ţările mediteraneene. Din 2004 până în prezent, au fost achiziţionate aproape două milioane de maşini Dacia. În doar opt ani, gama Dacia s-a extins la nouă modele, dintre care cele mai recente sunt Lodgy, Dokker (foto) şi Dokker Van.

În urma unui sondaj de opinie realizat în februarie în cinci ţări europene, Dacia a fost desemnată cea mai fiabilă marcă auto de pe piaţă de către cei 30.000 de clienţi care au răspuns anchetei. Aceştia s-au declarat satisfăcuţi în proporţie de 92 – 98%.

Odată cu Lodgy, Dacia îşi însuşeşte elemente de tehnologie 100% utilă. Pentru prima dată, un vehicul Dacia este echipat cu un sistem de navigaţie integrat MediaNav, cu un ecran de 7 inch – unic în acest segment, cu funcţie touch screen, priză USB/Jack şi Bluetooth pentru audio-streaming sau telefon şi acces la playlist-ul unui dispozitiv de stocare extern. O altă noutate în ceea ce priveşte siguranţa este limitatorul de viteză şi comenzile situate pe volan.

Dacia se situează pe locul 7 în topul mărcilor din Franţa şi chiar pe locul 5 în ceea ce priveşte vânzările de autoturisme.