"Nu putem discuta de o valoare exactă până nu vom avea un proiect tehnic. Cei de la regionala Cluj nu întreprind acțiuni de capul lor. Soluția cu cele mai puține riscuri și o durată cât mai mică de execuție e cea de a executa lucrările în regie proprie. Astazi CNADNR are utilaje și restul vor fi închiriate, plus materialele de construcții necesare pe care le va folosi, iar diferența o va cumpăra. Vor fi implicate toate categoriile de experți si poate se va ajunge la peste 50 de persoane implicate. Perioada de execuție este semnificativ mai scurtă", a mai spus Homor.

Conferință CAPITAL pe Transporturi. EXCLUSIV: MasterPlanul de Transport va fi aprobat de Guvern până pe 15 aprilie

Conferința CAPITAL pe Transporturi: ȘEFUL CFR SA: Tronsonul Arad- Simeria: Licitațiile contestate amână procedura

EXCLUSIV! Conferința CAPITAL pe Transporturi: Angajații CNADNR vor fi pe șantier

Conferință CAPITAL pe Transporturi: EXCLUSIV: Urmează un nou studiu de fezabilitate. Noua centură a Capitalei, finalizată în 2030

CONFERINȚA CAPITAL Constructor: În domeniul infrastructurii, suntem cu 10 ani în urmă!