“eMAG Mobil deschide un nou segment pe piaţa comerţului online, fiind lansat într-un moment de creştere accelerată a pieţei de Internet mobil din România. Obiectivul principal este să oferim tuturor celor aflaţi în mişcare acces foarte uşor la oferta eMAG şi la informaţiile despre produse, inclusiv la opiniile celorlalţi clienţi,” a declarat  Radu Apostolescu, Vicepreşedinte, director de dezvoltare eMAG.
 
eMAG Mobil reprezintă versiunea compactă a site-ului eMAG.ro, optimizată pentru ecrane de mici dimensiuni, dar şi pentru un consum cât mai mic de trafic de date. Această versiune permite utilizatorilor să caute şi să navigheze în catalogul de produse, să plaseze comenzi, să gestioneze contul eMAG, incluzând şi alte facilităţi disponibile în versiunea completă a site-ului. O facilitate interesantă şi specifică versiunii de mobil este posibilitatea de a suna în callcenter-ul eMAG direct din pagina produsului vizualizat, doar apăsând un buton.
 
“Privim versiunea de mobil în principal ca pe o alternativă de informare a clienţilor, cel puţin în acest moment. Ştim că mulţi dintre cei aflaţi în momentul deciziei de achiziţionare a unui produs dintr-un magazin offline simt nevoia comparării ofertei pe care o au în faţă şi cu altele similare, înainte de a lua decizia. Acum o pot face foarte uşor, folosind telefonul pe care îl au mereu în buzunar,” a adăugat Radu Apostolescu.
 
Site-ul eMAG Mobil a fost lansat în varianta de test public în ultimele două săptămâni, interesul generat depăşind toate aşteptările. Peste 3.000 de utilizatori s-au înregistrat în programul de testare şi au contribuit cu recomandări la optimizarea platformei.
 
Dacă anul trecut telefoanele inteligente cu acces la Internet reprezentau 10% din numărul total al terminalelor mobile funcţionale în reţelele telecom, aşteptările operatorilor sunt ca anul acesta procentul să crească spre 30%. În aceste condiţii, platformele mobile vor deveni un canal tot mai important pentru comerţul online, atât pentru informare, cât şi pentru plasarea de comenzi.