Curier

Cornel Tascu: "Ma puteti ajuta sa intru in posesia adresei societatii Michelin Romania?"Alexandru Constantin: "Doresc sa fac un studiu referitor la cele mai bune campanii publicitare ale secolului. Puteti sa-mi dati un top al celor mai bune si al celor mai proaste campanii publicitare din istorie? Cine spune despre o campanie ca a fost buna, procentajul cu care au crescut vanzarile?"Caracterizarea unei campanii publicitare in termeni categorici (buna sau proasta) este dificil de facut si, oricum

Cornel Tascu: „Ma puteti ajuta sa intru in posesia adresei societatii Michelin Romania?”

Alexandru Constantin: „Doresc sa fac un studiu referitor la cele mai bune campanii publicitare ale secolului. Puteti sa-mi dati un top al celor mai bune si al celor mai proaste campanii publicitare din istorie? Cine spune despre o campanie ca a fost buna, procentajul cu care au crescut vanzarile?”

Caracterizarea unei campanii publicitare in termeni categorici (buna sau proasta) este dificil de facut si, oricum, ar fi subiectiva, intrucat nu exista niste criterii obiective, unanim acceptate, cu ajutorul carora sa poata fi apreciate. Nici macar evolutia volumului vanzarilor (criteriu care pare obiectiv) nu este tocmai relevant, pentru ca incasarile clientului agentiei de publicitate (daca sunt dezvaluite) depind nu numai de calitatea campaniei publicitare, ci de multi alti factori: conjunctura de piata, puterea de cumparare, calitatea produsului sau serviciului caruia i se face reclama etc.
In paginile Media, din sectiunea Business, ale revistei din 20 decembrie 2001 ati gasit un articol referitor la campaniile publicitare derulate in Romania in ultimii zece ani, care v-ar putea ajuta in studiul pe care il pregatiti. Alte informatii puteti obtine din site-ul de publicitate www.andoline.go.ro.

Dan Domsa: „As dori informatii suplimentare referitoare la articolul „Croitori romani vor lucra pentru Mercedes” din nr. 49/2001 al revistei Capital: un numar de telefon, o adresa, o persoana de contact ale firmei Lazar Agro Service”.

Firma Lazar Agro Service SRL a fost autorizata in luna iulie de Ministerul Muncii pentru a intermedia contracte de munca in strainatate. Adresa este: orasul Paulis, str. Paulis nr. 73. Puteti lua legatura cu aceasta firma la telefon 094-477.091. Numele directorulului este Viorel Lazar.

Razvan Ionescu: „V-as ruga sa-mi dati mai multe detalii despre reprezentanta in Romania a JP Morgan (daca exista) sau care este pozitia exacta a dlui Florin Vasilica si cum as putea sa-l contactez”.

Banca de investitii JP Morgan nu are, deocamdata, o reprezentanta in Romania. Dl Florin Vasilica este reprezentantul pentru Romania al acestei banci si poate fi contactat la biroul sau de la Londra, la telefon 0044-20.7303.7823.
Cristian Calianu, student ASE: „La facultate avem de realizat un proiect privind elaborarea unui plan de afaceri. Am decis ca acest plan de afaceri sa se refere la o firma care ofera servicii de curatenie (aici, si ziarul Capital a avut un rol important).
De aceea va rog sa-mi oferiti adresele unor firme care furnizeaza echipamente pentru desfasurarea unei astfel de activitati (pentru curatarea covoarelor, pardoselii etc.). Va multumesc.”

Pentru echipamente de curatenie, atat substante, cat si aparate, va recomandam urmatoarele firme: Zig-Zag (Bacau, 034/116.847fax: 034/116847), Cliviacom (Bacau, 034/117971, fax: 034/117971), Clean Tec Interantional (Bucuresti, 01/423.06.10, Web: www.xmedia.ro/cleantec, e-mail: ctiro@fx.ro), S.D.S. Group (Fax: 01/245328; www.nelfiskadvance.com) si Veb Imex Group (Bucuresti, 01/3222603).

Elena P: „In urma cu cateva saptamani, in cadrul rubricii Ghid Internet, am citit cateva propuneri interesante de site-uri specializate pe domeniul istoric; din pacate, nu mai gasesc revista respectiva si v-as ruga sa le publicati inca o data”.

Adresele publicate in Revista Capital sunt urmatoarele: www.thehistorychannel.com www.historytoday.com, www.biography.com, www.ukans.edu/history/VL.