Acțiunile Zoom s-au prăbușit după informațiile privind apariția unui vaccin eficient împotriva COVID-19. Acțiunile Zoom Video au scăzut brusc luni dimineață, deoarece platforma online de care beneficiază de persoanele care stau acasă din cauza pandemiei de coronavirus și-a pierdut atracția după publicarea datelor pozitive asupra vaccinul împotriva COVID-19.

Zoom Video s-a tranzacționat cu o scădere de 15%. Acțiunile companiei Amazon și Netflix au scăzut cu 3,4%, respectiv 5,4%. Teladoc Health a scăzut cu 6,4%, iar Shopify a scăzut cu 5,1%.

Aceste pierderi au avut loc după ce Pfizer și BioNTech au raportat că vaccinul candidat împotriva coronavirusului a prezentat o rată de eficacitate de 90% în prevenirea infecțiilor în timpul unui studiu în aflat stadiu târziu. Oamenii de știință sperau la un vaccin care să fie de cel puțin 75% eficient. Dr. Anthony Fauci, consilierul pentru coronavirus de la Casa Albă, a spus că un vaccin eficient cu 50% sau 60% ar fi acceptabil, scrie CNBC.

„Cred că putem vedea lumina la capătul tunelului”, a declarat președintele și CEO-ul Pfizer, dr. Albert Bourla, pentru Meg Tirrell de la CNBC, în „Squawk Box”.

Comercianții s-au îngrămădit în acțiuni precum Zoom, Amazon, Netflix, Teladoc și Shopify anul acesta, pe măsură ce pandemia a împiedicat majoritatea oamenilor să-și părăsească casele.

Zoom Video a crescut cu 635% până în prezent. Amazon și Netflix au crescut cu 79,2% respectiv, cu 59,1% în 2020. Teladoc a crescut cu 146,2% în acest an, iar Shopify a crescut cu 162,8%.

Cu toate acestea, investitorii păreau că se îndepărtează de acele valori de vârf și în companii care ar beneficia de redeschiderea economiei.

Compania farmaceutică americană Pfizer a anunțat, luni, că analize preliminare au arătat că vaccinul anti-COVID-19 pe care îl dezvoltă are o eficacitate extrem de ridicată. El a prevenit mai mult de 90% din infecții într-un studiu clinic realizat pe zeci de mii de voluntari. Nu au fost costatate efecte adverse serioase. Pfizer lucrează la acces vaccin în colaborare cu producătorul german BioNTech. Este cel mai încurajator studiu la acest moment.

Pfizer intenționează să solicite Administrației americane pentru Alimente și Medicamente să-i autorizeze vaccinul în două doze în regim de urgență, dat fiind că au trecut cele două luni minime necesare de colectare a datelor. Până la finele anului, compania plănuiește să producă suficiente doze cât să imunizeze între 15 și 20 de milioane de oameni.