Variantele sport ale modelelor Audi au fost întotdeauna un vis al pasionaților. Asta pentru că mașinile purtând „S”-ul pe grila radiatorului și în partea din spate a vehicului au garantat nu numai forță ci și un comportament rutier aparte grație tracțiunii integrale.

Ediția din 2011 a expoziției auto din Germania pare să fie considerată de oficialii mărcii Audi drept cel mai bun moment pentru a prezenta cvartetul S format din variantele „sport” ale modelelor A8, A7, A6 și A6 Avant. Toate aceste modele vor fi echipate cu un nou propulsor realizat de inginerii Audi în colaborare cu cei de la Bentey. Este vorba despre un V8 twin-turbo de 4.0 litri care pate dezvolta până la 512 CP.

Grație acestui puternic propulsor, limuzina S8 va putea ajunge de la 0 la 100km/h în numai 4,2 secunde, în timp ce viteza maximă, la fel ca a tuturor modelelor S este limitată electronic la 250 km/h. În ciuda creșterii performanțelor dinamice, oficialii Audi susțin că atât A8 cât și ceilalți membri ai cvartetului au emisii mai scăzute de CO2 decât variantele precedente. Pe lângă schimbarea propulsorului, Audi a anunțat includerea în echiparea modelelor sale a unui sistem numit „active-noise-cancellation” care implică amplasarea a patru microfoane care înregistrează zgomotul din habitaclu. Rezultatul este apoi analizat de computerul mașinii și, dacă acesta consideră necesar, emite prin boxe un sunet menit să anihileze zgomotul produs de motor.

Modelele S7 și S6 vor avea sub capotă aceeași uzină de forță de 4.0 litri dar a cărui putere a fost redusă la 414 CP. Toate cele patru modele vor avea în dotarea standard o transmisie S-tronic dublu-ambreiaj cu șapte rapoarte.