Majorarea provine din activitățile diviziei de retail, susținute de expansiunea comerțului modern și din extinderea business-ului DAAS în piețe externe. Potrivit lui Daniel Mocanu, director general și acționar majoritar al companiei, ”DAAS și-a majorat vânzările în Retail cu 18%, de la 13,5 la 16 milioane euro”, ajungând la 33,4% cotă de piață, cu aproximativ 2% mai mult decât în 2011.
Pentru a contracara efectele scăderii pieței HoReCa care se manifestă în perioada de după 2008, DAAS și-a propus să intre pe segmentul cantinelor, benzinăriilor, clădirilor de birouri, industrii care transmit semnale bune în prezent. De asemenea, în planurile companiei intră și noi piețe externe din Europa de Sud-Est: Moldova, Bulgaria, Serbia, Ucraina.
“Ne așteptăm să creștem la cel puțin 27 milioane euro în 2013, pe fondul abordării noilor segmente pentru care estimăm un procent de 5 – 10% din business, însă ținta noastră este 30 milioane euro. Am făcut câțiva pași importanți la sfârșitul anului 2012, cand am deschis prima filiala externă la Chișinău și am realizat primele vânzări pe piețele din Serbia și Ucraina”, declară Mocanu.