Uber se află în mijlocul unui scandal de proporții în urma căruia au avut de pierdut atât în plan economic cât și al imaginii.
La finalul anului 2017, Uber a anunțat că în urmă cu un an a fost victima unui atac de proporții în urma căruia datele a 57 de milioane de clienți și de șoferi au ajuns în mâinile hackerilor. La puțin timp după atac, hackerii i-au contactat pe reprezentanții Uber care au plătit 100.000 euro pentru a nu dezvălui întâmplarea și pentru a șterge datele.
Deși au plătit banii ceruți, informații despre eveniment riscau să devină publice astfel încât reprezentanții Uber au ieșit public și au făcut declarații despre eveniment.
Cercetările au demonstrat că incidentul putea fi evitat dacă Uber și-ar fi luat măsuri de precauție suplimentare. Astfel, mai multe țări au început să sancționeze dur compania.
Uber a fost de acord să plătească 148 milioane $ autorităților SUA, pentru ca acestea să nu înceapă un proces împotriva sa. De asemenea, Olanda a amendat compania cu 600.000 euro, în vreme ce autoritățile din Marea Britanie i-au aplicat o amendă de 490.000 euro. Franța este ultima care se înscrie în rândul țărilor care am amendat drastic compania Uber, cerându-i acesteia să plătească 400.000 euro.