În contextul în care operatorii de turism se luptă să-şi păstreze cel puţin neschimbate cifrele de afaceri anul acesta, Flynova, divizia din România a grupului Novatours, lansează în exclusivitate pentru piaţa de turism local, oferta preţului garantat. Practic, turiştii care îşi rezervă vacanţele luna aceasta, iar ulterior preţul pachetului turistic scade, diferenţa de bani va fi returnată clientului până în momentul sejurului. Şi daca preţul sejurului creşte, agenţia
În contextul în care operatorii de turism se luptă să-şi păstreze cel puţin neschimbate cifrele de afaceri anul acesta, Flynova, divizia din România a grupului Novatours, lansează în exclusivitate pentru piaţa de turism local, oferta preţului garantat. Practic, turiştii care îşi rezervă vacanţele luna aceasta, iar ulterior preţul pachetului turistic scade, diferenţa de bani va fi returnată clientului până în momentul sejurului. Şi daca preţul sejurului creşte, agenţia se obligă să acopere diferenţa. „Oferta preţului garantat este un proiect pilot pe care compania îl desfăşoară în luna februarie, dar care va fi reluat pe parcursul anului”, declară Raimondas Useckas, Chief Executive Officer FLYNOVA.
“Sunt convins că turiştii vor fi foarte interesaţi de această ofertă care le pune la adăpost investiţia realizată” adaugă Raimondas Useckas.
De exemplu, pentru o vacanţă FLYNOVA la Hotelul Merlin Beach 4 * în regim All Inclusive, situat în Alanya, turiştii pot plăti în luna februarie un preţ pornind de la 374 Euro, pachetul cuprinzând transport cu avionul, transfer de la aeroport către hotel şi retur, taxele de pasager, o săptămână de cazare şi asistenţă turistică.
„Dacă acest hotel va decide pe parcursul sezonului să reducă preţul pachetelor turistice cu 10%, atunci FLYNOVA va returna turiştilor care au cumpărat bilete în februarie şi care nu şi-au epuizat vacanţa diferenţa de bani. Dacă preţul va creşte cu 10% sau mai mult, turiştii nu plătesc nimic în plus”, explică Chief Executive Officer FLYNOVA.