Astfel, dacă în prima jumătate a lui 2010 au fost vândute 169.901 mașini Dacia, dintre care 123.811 în Europa, în aceeași perioadă a anului în curs doar 165.970 de unități au ajuns la clienți, 120.582 dintre aceștia fiind europeni.
Conform cifrelor Renault, singurul model care menține acum vânzările Dacia pe linia de plutire este Duster. În perioada ianuarie-iunie 2011 au fost comercializate 82.531 de astfel de vehicule față de numai 14.214 cu un an în urmă. În schimb, vânzările Logan au scăzut de la 58.742 unități la 37.426, iar cele ale modelului Sandero au înregistrat un declin important, 46.013 unități față de 95.892 în prima jumătate a lui 2010.
Este interesant de observat și că odată cu scăderea vânzărilor se reduce drastic și cota Dacia din vânzările totale ale grupului. La jumătatea anului trecut, vânzările de autoturisme Dacia reprezentau 14,3% din cele ale grupului francez. În vara acestui an, Dacia nu mai deține decât 13,9% din vânzările Renault care se ridică la 1,19 milioane de autoturisme.
Faptul că producătorul autohton nu mai este motorul de creștere al grupului Renault nu a afectat însă negativ bilanțul financiar al primului semestru pentru compania franceză. Conform Renault, veniturile grupului au crescut cu 7,3% față de cele din semestrul I al anului trecut până la 21,1 miliarde de euro însă marja operațională a înregistrat un recul de 150 de milioane de euro ajungând la doar 3% din venituri.