Dacia a dat lovitura în Ungaria! A înregistrat vânzări impresionante. Și-ar putea consolida poziţia pe piaţa în expansiune
Declarația lui Tamás Wachtler a venit după ce Dacia a livrat în primele 11 luni ale anului 7.690 de maşini. Mai mult, numărul lor ar putea creşte până la aproximativ 8.000 până la sfârşitul.
Astfel, marca are în momentul de față o cotă de piaţă de 5,74% pe piaţa maghiară de aproximativ 134.000 de unităţi a autoturismelor şi vehicule utilitare uşoare.
Explicația oferită de Tamás Wachtler
„Pe piaţa autovehiculelor din Ungaria este puţin probabil ca în perioada următoare să se producă o scădere similară cu cea din anul 2020, relansarea economiei, subvenţiile de stat de care beneficiază mai multe pături sociale şi rambursările de impozite pot avea deopotrivă un efect pozitiv asupra tendinţei populaţiei de a cumpăra automobile”, a declarat Tamás Wachtler, conform mti.hu
Așadar, șeful firmei importatoare a mărcilor Renault şi Dacia în Ungaria consideră că Dacia şi-ar putea consolida poziţia pe piaţa în expansiune a clienţilor persoane fizice. Aşteptarea se bazează pe schimbarea de strategie a mărcii, schimbare axată pe inovare, însă poate fi contracarată de scăderea capacităţii de livrare, provocată de penuria globală ce se manifestă în producţia de cipuri.
Directorul executiv a declarat pentru sursa menționată că obiectivul realist ar fi ca fiecare model al mărcii să se situeze pe una din primele trei poziţii în segmentul lor, la vânzarea către persoane fizice.
Duster este deja pe locul al treilea pe piaţa ungară
Duster, considerat modelul emblematic al mărcii, este deja pe locul al treilea pe piaţa ungară. Din acest SUV s-au vândut aproape 2 milioane de unităţi în întreaga lume, de la introducerea primei generaţii în 2010.
De asemenea, Tamás Wachtler a reamintit că, în 2019, s-au vândut 7.500 de unităţi Lodgy în cadrul programului de sprijin pentru familiile numeroase, un succes asemănător poate fi scontat în rândul familiilor sprijinite şi în cazul noii maşini de familie cu 7 locuri, Jogger, care va fi introdus pe piaţa ungară în primăvara anului viitor, cu motorizare pe benzină şi pe benzină + GPL. Ulterior, acest tip va deveni prima variantă hibridă a mărcii, care va apărea pe piaţă în 2023, a anticipat directorul.
Compania se aşteaptă ca modelul Spring să aibă succes
În segmentul maşinilor electrice compania se aşteaptă ca modelul Spring, lansat în luna martie a acestui an, să aibă succes, au fost înregistrate deja 500 de comenzi, ceea ce corespunde în prezent unui procent de 7% în acest segment.
Dacia a livrat în primele 11 luni ale anului 7.690 de maşini, numărul lor ar putea creşte până la sfârşitul anului la aproximativ 8.000. Acest lucru îi conferă mărcii în prezent o cotă de piaţă de 5,74% pe piaţa maghiară de aproximativ 134.000 de unităţi a autoturismelor şi vehicule utilitare uşoare.
În perioada similară a anului trecut, marca deţinea încă 7,72%, scăderea fiind explicată de directorul executiv prin eliminarea din gama de modele a vehiculului utilitar Dokker Van şi prin scăderea vânzărilor de maşini în cadrul programului de sprijin pentru familiile numeroase.