Dacia a înregistrat vânzări peste medie în Germania
Cele mai recente date arată că Dacia a reușit să vândă 5.700 de unități în luna aprilie a acestui an. Numărul înseamnă o creștere de 27,5% a volumului, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
În acest timp, piața a crescut cu 19,8%, dar puțin peste 30% dintre mărcile de autoturisme au înregistrat scăderi.
Principalul factor al succesului a fost Sandero, care își menține cota de piață solidă. Alături de acest model a fost și Jogger. Ambele au înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor comparativ cu anul precedent.
Deși cota de piață a înregistrat o ușoară scădere față de luna precedentă, totuși se menține la un nivel solid de 2,3%. În plus, a fost depășită cota deținută de competitorii din segmentul său, precum Fiat sau Citroen.
La patru luni de la începutul anului, Dacia a înregistrat vânzări de 24.263 de autoturisme, obținând o cotă de piață de 2,6%.
Aceasta reprezintă o creștere semnificativă de 16,3% față de aceeași perioadă din 2023, ceea ce depășește în mod considerabil ritmul de creștere al pieței.
Dacia a atins o cotă de piață record
De la debutul său în 2005, Dacia a atins o cotă de piață fără precedent, consolidându-și o poziție remarcabilă.
Sandero s-a situat pe locul 3 în preferințele clienților privați, în timp ce Duster și Jogger au ocupat locurile 9, respectiv 14, ceea ce confirmă atracția lor pe piață.
Sandero s-a situat pe locul 3 în preferințele clienților privați, în timp ce Duster și Jogger au ocupat locurile 9, respectiv 14, ceea ce confirmă atracția lor pe piață.
Spring a fost influențat de modificările legislative și a înregistrat vânzări de doar 1.906 unități în primele trei luni. Perspectivele creștere până la finalul lui aprilie nu par să fie foarte mari.
Dacia are în plan o relansare a modelului Spring
Dacia are în plan o relansare a modelului Spring, odată cu implementarea faceliftului acestuia.
Îmbunătățirile nu se limitează doar la aspectul exterior și interior, ci și la ajustarea prețului. Acesta va fi redus la 16.900 de euro, fără beneficii suplimentare sau reduceri.
Această nouă strategie de prețuri îi va plasa într-o poziție competitivă în raport cu orice rival, fie el din China sau Europa.
Dacia a început să accepte comenzi pentru acest model pe piață la începutul lunii aprilie, însă livrările inițiale sunt programate pentru toamnă. Astfel, impactul noilor prețuri asupra vânzărilor va deveni evident doar spre finalul anului.