Înmatriculările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare noi Dacia din Franţa au înregistrat în perioada ianuarie-noiembrie cel mai mare avans de pe pe piaţa locală, de 44,5% comparativ cu acelaşi interval al anului trecut, ajungând la 56.620 de unităţi.
În funcţie de numărul de înmatriculări de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare noi la 11 luni, Dacia a devansat mărci precum Audi, Seat , Nissan, Suzuky, Hyundai, Kia sau BMW, apropiindu-se de Mercedes, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), scrie Mediafax.
Cota de piaţă a Dacia în Franţa a crescut în perioada ianuarie-noiembrie de la 1,7% în intervalul similar din 2008 la 2,4%.
În noiembrie au fost înmatriculate 7.858 de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare noi Dacia, faţă de 3.847 în aceeaşi lună a anului trecut, ceea ce a conferit constructorului auto român o cotă de piaţă de 3,1%, în creştere cu un punct procentual.
Înmatriculările de aututurisme noi Dacia au urcat în primele 11 luni cu 33,2%, la 52.139 unităţi, şi cu 90,4% în noiembrie, faţă de aceeaşi lună a anului trecut, la 7.320 de unităţi. Pe sectorul autoturisme, Dacia a avut o cotă de piaţă de 2,6% în intervalul ianuarie-noiembrie, faţă de 2,1% în 2008, şi de 3,4% în noiembrie, comparativ cu 2,6% în aceeaşi lună a anului trecut.
Numărul total de înmatriculări noi de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare din Franţa a urcat la 11 luni cu 2,3%, la 2,378 milioane de unităţi, din care 2,04 milioane unităţi au fost automobile destinate pasagerilor.
SURSA: Mediafax