Constructorul francez Renault ia în calcul posibilitatea de a se întoarce pe piaţa nord-americană, dacă SUV-ul Duster va avea succes în Europa, a declarat şeful diviziei low-cost, Gerard Detourbet, citat de Wall Street Journal.

Compania franceză ar urma să atace piaţa americană cu gama de vehicule low-cost (Logan), al cărei vârf de lancie urmează să fie SUV-ul Duster. Lansarea acestuia pe piaţa europeană va avea loc în primăvara anului viitor.

Mai mult, Renault are în plan comercializarea gamei de vehicule low-cost şi pe piaţa Asiei de sud-est. „Nu am ajuns în această regiune dim mai multe motive. Totuşi, ideea este că nu vom rămâne absenţi pe această piaţă”, a spus Detourbet.

Renault lipseşte de pe piaţa americană din anul 1987, cu toate că partenerul său de alianţă, compania niponă Nissan Motor produce şi comercializează maşini în SUA.

Până în prezent, cea mai mare piaţă pentru gama low-cost a grupului Renault este Germania, datorită primei de casare acordată în această ţară (2.500 de euro). Totuşi, analiştii susţin că Renault nu va încerca să atace noi pieţe până când nu va reînnoi cel puţin o parte a gamei Logan.

SURSA:
The Wall Street Journal