Cu numai câteva ore în urmă, Dacia Duster a parcurs primii kilometri pe tărâm african având la bord jurnalişti români. Pornind din Marrakech, oraş din centrul Marocului, cei peste 40 de ziarişti au parcurs circa 100 de kilometri pe şosele mai mult sau mai puţin asfaltate având la dispoziţie modele cu tracţiune 4X2 propulsate de motoare pe benzină de 1.6 litri sau de dieselul de 1.5 litri şi 85 CP. În cazul primei motorizări trebuie spus că, în ciuda unui consum mai mare dec
Cu numai câteva ore în urmă, Dacia Duster a parcurs primii kilometri pe tărâm african având la bord jurnalişti români.
Pornind din Marrakech, oraş din centrul Marocului, cei peste 40 de ziarişti au parcurs circa 100 de kilometri pe şosele mai mult sau mai puţin asfaltate având la dispoziţie modele cu tracţiune 4X2 propulsate de motoare pe benzină de 1.6 litri sau de dieselul de 1.5 litri şi 85 CP. În cazul primei motorizări trebuie spus că, în ciuda unui consum mai mare decât al celorlalte motoare amplasate de Dacia pe Duster, este mai puţin zgomotos şi mai elastic.
Din nefericire pare să îi fie destul de greu să împingă vehiculul, aşa că depăşirile trebuie efectuate în treapta a treia sau chiar a doua a cutiei de viteze. În oraş pare a se descurca destul de bine. Dieselul de 85 CP este mai vivace la turaţii joase dar îşi pierde şi el avântul când este utilizat la viteze superioare. În cazul accelerărilor bruşte este mai rapid şi mai de ajutor decât propulsorul alimentat cu benzină. Dar şi mult mai gălăgios.
DETALII:
Vezi şi test-drive-ul francezilor
Mai multe detalii despre performanţele şi slăbiciunile Daciei Duster, puteţi găsi în numărul din această săptămână al revistei Capital.