UPDATE:
Reprezentanţii Dacia au anunţat în momentul prezentării că doritorii pot comanda noul Logan MCV începând chiar de miercuri, 29 mai. Preţul minim de intrare în gamă este de 7.790 de euro (TVA inclusă), iar versiunea de top are preţul de 12.300 de euro (inclusiv TVA).

Lansat în 2006, break-ul Logan MCV a fost achiziţionat de circa 380.000 de clienţi din peste 40 de ţări. După ce a prezentat cu succes anul trecut, noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway, Dacia îşi completează de astăzi gama cu un model break încăpător, destul de confortabil li economic, dar mai ales cu un preț competitiv. Conform oficialilor Automobile Dacia – care încă nu au făcut publică oferat comercială – „preţurile sunt la fel de accesibile”.
La fel ca în cazul Noilor Logan şi Sandero, noul MCV va fi disponibil cu două propulsoare alimentate cu benzină: motorul 1.2 16v 75 CP, şi noul motor turbo pe benzină cu trei cilindri Tce 90.. Acest propulsor cântăreşte cu 15 kg mai puţin decât un motor de putere echivalentă. El asigură reprize şi acceleraţii suple şi energice. În plus, noul motor îmbină plăcerea de a conduce cu un consum scăzut de combustibil (5l / 100 km) şi un nivel al emisiilor de CO2 de numai 116g / km.
Oferta de motorizări Diesel este concentrată pe bătrânul dar performantul propulsor 1.5 dCi, disponibil în două variante de putere, 90 CP și 75 CP în cazul normei Euro5. Recunoscut pentru fiabilitatea sa, pentru performanţele sale şi pentru impactul redus asupra mediului, motorul 1.5 dCi, best-seller al grupului Renault, a fost optimizat, oferind reprize şi acceleraţii mai bune. În ceea ce priveşte consumul declarat de producător, acesta se situează printre cele mai scăzute din segmentul său (3,8 l/100km) iar impactul asupra mediului este şi el diminuat (99g/km).
Dacia continuă să promoveze și carburantul GPL ca o alternativă economică la motorină. În unele ţări, motorul 1.2 16v 75 CP este disponibil în versiunea benzină-GPL, care asigură un cost de utilizare mai mic şi emisii scăzute de CO2 (120g / km în mod GPL). Ca şi în cazul tuturor vehiculelor Dacia alimentate cu gaz, şoferul poate opta pentru alimentarea cu benzină sau GPL cu ajutorul unui simple apăsări pe un buton. Beneficiind de un preţ de achiziţie mai mic de circa 1€ / litru, carburantul GPL este mai competitiv în utilizare decât benzina. Vânzările de vehicule echipate cu GPL reprezintă aproape 10% dintre modelele Dacia fabricate la Piteşti.
Noul Logan MCV afişează un design exterior mai dinamic decât versiunea precedentă, accentuat de prezenţa barelor de pavilion. Modelul beneficiază de dimensiuni generoase (4,49 m lungime, cu 430 mm mai mult decât Sandero – şi dispune de un portbagaj cu un volum de 573 litri). Aceasta îi permite să ofere un spaţiu interior şi o capacitate de încărcare record, precum şi posibilitatea de a transporta obiecte de până la 2,7 m lungime. „Noul Logan MCV câştigă în dinamism, în special la nivelul lunetei-spate uşor înclinată dar şi prin atenţia acordată liniilor laterale, al căror tratament caracteristic îl regăsim şi în cazul modelelor Lodgy şi Duster. Cu acest design, MCV afişează o imagine modernă fără a sacrifica spaţiul interior. Este mult spaţiu şi asta se vede!” declara David Durand, directorul de design pentru gama Entry a grupului Renault cu ocazia prezentării mondiale de la Geneva.
În privința dotărilor interioare, Logan MCV dipune de echipamente funcţionale şi simplu de utilizat prezente pe toate noile modelele ale mărcii Dacia. Este vorba despre ESP (standard), MediaNav – sistemul multimedia complet (în funcţie de versiune), Dacia Plug&Radio – sistemul multimedia de bază, limitatorul şi regulatorul de viteză (disponibile opţional, asistenţă la parcarea cu spatele (disponibilă opţional) și direcţia asistată, în serie, de la primul nivel de echipare. Noul Logan MCV este echipat, încă de la primul nivel, cu airbag-uri frontale pentru şofer şi pasager, precum şi cu airbag-uri laterale pentru locurile din faţă. Din nefericire, ca și în cazul modelelor Lodgy și Dokker (toate având drept țintă clienții familiști), Dacia nu a considerat necesară – nici măcar în oferta de echipamente opționale – dotarea mașinii cu air-baguri pentru protejarea pasagerilor din spate.