Dacia, locul IV în Bulgaria la vânzările de maşini noi în primele două luni din 2011

Vânzările de maşini noi în Bulgaria au crescut în primele două luni din 2011 cu 14%, comparativ cu perioda similară din 2010, a anunţat joi Asociaţia Importatorilor Auto din Bulgaria.

În perioada ianuarie-februarie 2011, în Bulgaria au fost vândute 2.822 automobile noi.

Cel mai popular brand din Bulgaria a fost în primele două luni din acest an compania germană Volkswagen, care a vândut 363 vehicule, urmată de producătorul auto nipon Toyota – 270 vehicule, grupul auto american Ford – 241 vehicule, producătorul auto român Dacia – 240 şi grupul auto francez Peugeot – 200 vehicule.

În perioada ianuarie-februarie 2011, în Bulgaria s-a înregistrat şi o creştere a numărului de autobuze şi camioane, fiind vândute 147 de astfel de vehicule, din care 56% au fost Mercedes. Surprinzător, a crescut şi numărul vânzărilor de motociclete, în primele două luni din 2011 fiind vândute 46 de unităţi, din care 28 au fost Peugeot.
Sursa: Agerpres