Lista celor mai fiabile mărci de automobile din Marea Britanie este dominată de producătorii japonezi, o surpriză fiind însă clasarea pe locul trei a mărcii Dacia, ceea ce dovedește că reducerea costurilor nu înseamnă și diminuarea fiabilității.
În fiecare an, 50.000 de automobiliști din Marea Britanie participă la un sondaj derulat deDriver Power fiind rugați să dea note automobilelor lor în funcție de diferiți factori, inclusiv fiabilitatea. Rezultatele sondajelor se bazează pe declarațiile automobiliștilor astfel că pot apărea nume surpriză dar sondajul oferă un indiciu cu privire la constructorii auto care se bucură de aprecierea automobiliștilor.
Mărcile japoneze domină primele zece poziții, Lexus, Toyota, Honda, Mazda, Suzuki și Subaru fiind incluse. Dacia ocupă locul al treilea, după Lexus. Simplicitatea și calitatea componentelor mecanice Renault par să fie la baza succesului produselor Dacia.
Cea mai mare surpriză o constituie faptul că marca Tesla este considerată cea mai fiabilă marcă de automobil, în pofida faptului că producătorul american produce un număr relativ mic de automobile. În schimb, pe ultimele poziții ale celor mai fiabile mărci de autoturisme se regăsesc Mini, Jeep, Land Rover, Volkswagen și Nissan.
În 2016, Dacia a vândut peste 584.000 de vehicule în total și a atins un nou record pe piețele externe, cu mai mult de 545.000 de unități comercializate. Europa domină în clasamentul pe regiuni, circa trei sferturi din mașinile vândute de Dacia în 2016 fiind înmatriculate în țările Vechiului Continent. Cu peste 112.000 de unități, ceea ce reprezintă cea mai bună performanță înregistrată până în prezent, Franța este prima destinație de export a Dacia. Spania ocupă a doua treaptă a podiumului, cu vânzări de 54.543 unități și o cotă de piață de 4,13%. Italia se situează pe poziția a treia, cu peste 52.000 de unități, urmată de Germania, unde au fost vândute anul trecut aproape 51.000 de vehicule marca Dacia.
În Marea Britanie, Dacia a vândut anul trecut 26.562 unități, ceea ce situează Regatul Unit pe locul șapte în clasamentul piețelor externe ale mărcii.