Dacia, mai bine vândută decât Seat, Jeep, Kia sau Volvo

Raportul Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) arată că marca românească Dacia, deținută de grupul francez Renault, a fost preferată de mai mulți europeni decât branduri de prestigiu cu o vechime mult mai mare pe piața de pe continent.

În primele nouă luni ale anului au fost înmatriculate în Europa 405.619 autoturisme purtând marca Dacia, cu 13,7% mai multe decât în perioada similară din 2017. Rezultatul îl depășește pe cel al unor mărci precum Seat (363.220 unități), Jeep (131.312 unități), Mini (160.792 unități), Kia (385.818 unități) sau Volvo (238.282 unități).

Cele mai căutate mărci din Europa în perioada ianuarie – septembrie 2018 au fost Volkswagen (1.385.157 unități), Renault (885.733 unități), Peugeot (753.473 unități), Opel (701.069 unități) și Mercedes (650.886 unități).