De asemenea, Dacia a avut în 2013 cea mai mare creștere înregistrată de orice marcă de pe piața franceză, grație unei creșteri a vânzărilor de 11%. În prezent Dacia este a cincea marcă de pe piața din Franța cu o cotă de peste 5%, grație reînnoirii cu succes a gamei de produse cu noul Sandero, Logan MCV, noul Duster și Dokker. Un număr de 93.803 autovehicule de pasageri și autoutilitare marca Dacia au fost vândute în 2013 pe piața franceză, dintre care 10.332 numai în luna decembrie.
‘Suntem foarte mulțumiți de vânzările noastre în 2013 care permit grupului Renault să amortizeze impactul scăderii pieței auto franceze. Această performanță, în linie cu așteptările noastre, a fost determinat de succesele noilor noastre modele și de creștere înregistrată de marca Dacia’, a declarat vice-președintele Renault, Bernard Cambier.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în opt ani un jucător de notorietate pe piața auto europeană.AGERPRES