Dacia nu modifică preţurile. Deocamdată.

Producătorul autohton de automobile, Dacia, a anunţat astăzi printr-un comunicat că "păstrează neschimbate preţurile vehiculelor sale, care sunt în continuare cele mai accesibile de pe piaţa românească”. Comunicatul vine ca urmare a anunţului făcut ieri de vice-preşedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, care a menţionat că la nivelul companiei se discută o posibilă reducere a preţurilor. Conform documentului Dat publicităţii astăzi de companie, „Dacia s-a

Producătorul autohton de automobile, Dacia, a anunţat astăzi printr-un comunicat că „păstrează neschimbate preţurile vehiculelor sale, care sunt în continuare cele mai accesibile de pe piaţa românească”.

Comunicatul vine ca urmare a anunţului făcut ieri de vice-preşedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, care a menţionat că la nivelul companiei se discută o posibilă reducere a preţurilor. Conform documentului Dat publicităţii astăzi de companie, „Dacia s-a angajat din 14 ianuarie să prezinte o ofertă comercială proprie, doar în favoarea clienţilor care vor beneficia de programul Remat 2009, de îndată ce acesta va fi lansat. Dacia a fost preocupată în permanenţă de reducerea cheltuielilor de întreţinere ale clienţilor săi. Astfel, intervalul dintre revizii a fost extins de la 15 000 km la 20 000 km la maşinile pe benzină şi de la 10 000 km la 15 000 km pentru motorizările diesel. Perioada de garanţie a fost dublată, de la 18 la 36 de luni. Eforturile Dacia s-au îndreptat şi spre siguranţa pasagerilor. Sistemele ABS şi AFU – asistenţă la frânarea de urgenţă – au devenit echipamente de serie pe toate versiunile. Gama Dacia este cea mai tânără de pe piaţă, vârsta medie a modelelor sale fiind de 5 luni. În fine, Dacia a adus numeroase îmbunătăţiri designului produselor sale. Modelele Logan berlină şi MCV au suferit în urmă cu câteva luni restilizări majore. Niciunul din elementele de mai sus nu s-a repercutat în preţ.”

Ieri, Constantin Stroe a declarat că „Dacia ia în calcul reducerea preţului pe unitate, din marja de profit. Reducerea aceasta, cumulată cu prima de casare, s-ar putea traduce într-un avantaj pentru client de circa 1.700-2.000 de euro pentru un model Dacia de 10.000 de euro”. El a adăugat că ieftinirea maşinilor Dacia cu câteva sute de euro nu poate stimula suficient cererea astfel încât aceasta să fie corelată cu producţia pe care şi-a planificat-o producătorul.