O delegaţie de francezi care fac parte din Camera de comerţ şi industrie din regiunea Alsacia a venit la Piteşti pentru a vedea cum se fabrică Duster-ul. Au găsit ceea ce directorul tehnic de la Dacia a caracterizat ca fiind "o insulă de prosperitate într-un peisaj deprimant", adică locul în care se produc modelele celei mai de succes mărci din Europa la ora actuală. Delegaţia alsaciană a stat în ţara noastră timp de 5 zile şi a dorit să vadă în ce măsură merită să inv
O delegaţie de francezi care fac parte din Camera de comerţ şi industrie din regiunea Alsacia a venit la Piteşti pentru a vedea cum se fabrică Duster-ul. Au găsit ceea ce directorul tehnic de la Dacia a caracterizat ca fiind „o insulă de prosperitate într-un peisaj deprimant”, adică locul în care se produc modelele celei mai de succes mărci din Europa la ora actuală.
Delegaţia alsaciană a stat în ţara noastră timp de 5 zile şi a dorit să vadă în ce măsură merită să investeşti în economia românească.
Care este părerea francezilor despre uzina de la Mioveni? Deşi sunt de acord că Duster reprezintă un succes internaţional, aceştia au fost surprinşi să vadă cum totul se construieşte într-o „uzină în care automatizarea este aproape absentă”, fapt ce nu este chiar fals dacă priveşti clipul video de mai jos, postat pe site-ul oficial al Dacia, unde se vede câţi oameni, femei şi bărbaţi, trudesc la liniile de asamblare de la Piteşti: sigla Dacia este pusă cu mâna, iar prezoanele de la roţi sunt fixate, de asemenea, manual.
Totalul efectivelor Uzinei Vehicule din cadrul platformei de la Mioveni se ridică în prezent la peste 8.000 de salariaţi, iar Uzina Mecanica Dacia are peste 2.000 de angajaţi.