Duster este unul dintre cele mai de succes modele ale uzinei Dacia. Duster nu mai are nevoie de nicio reclamă, după ce a fost inclusă printre finalistele la Maşina Anului 2011 în Europa şi dacă se iau în calcul vânzările pe care le-a înregistrat în toată Europa.
Cu toate acestea, pe Internet circulă, în prezent, o reclamă în care un cuplu în vârstă și un vânzător dintr-un showroom folosesc un limbaj vulgar la adresa autovehiculului.
Reprezentanţii Dacia au declarat pentru Capital că “nu este vorba despre o creaţie care să aparţină sau sa fie avizată de Grupul Renault. Este o parodie, iar Internetul este, dealtfel, plin de asemenea parodii”.
Modelul Dacia Duster a fost lansat în anul 2010 şi s-a impus rapid drept lider în segmentul său pe piaţa din România, cu 4 826 unităţi vândute. Remarcabil este faptul că 92% dintre clienţi au optat pentru versiunea vârf de gamă, Lauréate. Modelul cunoaşte de asemenea un succes remarcabil pe plan internaţional, cu peste 100.000 de comenzi la data de 31 decembrie 2010.
Dincolo de aprecierea publicului larg, Dacia Duster a reuşit să-i convingă şi pe profesioniştii domeniului auto. Duster a obţinut astfel premiul « Autobest 2011 », precum şi titlurile « Maşina Anului 2011 » în România şi în Croaţia, precum şi trofeul « SUV-ul Anului 2011» în România.
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/pDTCHQ27sLQ?fs=1&hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/pDTCHQ27sLQ?fs=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>