Constructorul autohton de automobile, Dacia, a inregistrat in primul trimestru o scadere cu aproape 60 de procente a vanzarilor pe piata interna comparativ cu aceeasi periaoda a anului trecut.

Astfel, in perioada mentionata, vanzarile Dacia pe piata interna au fost de 8.682 unitati.

Pe de alta parte, comparativ cu luna anterioara, vanzarile interne ale Dacia au crescut cu 50% in martie 2009.

Daca pe piata interna lucrurile sunt inca in expectativa, la export Dacia merge foarte bine.

In acest an, 75% din productia Dacia va fi exportata. Compania va traversa mai bine criza decat multi alti producatori, deoarece situatia creata pe pietele auto a schimbat preferintele consumatorilor din tarile asa-zis bogate”, afirma directorul general al Dacia, Francois Fourmont.

Acesta a adaugat ca printre masurile de a iesi din criza, Dacia a optat pentru reducerea cheltuielilor, pastrarea cash-flow-ului si viziunii afacerii pe termen mediu.