Înmatriculările de autoturisme noi Dacia din Franţa au înregistrat în primele două luni cel mai puternic avans la nivel local, de 118%, comparativ cu perioada similară din 2009, la 14.761 maşini, pe o piaţă în creştere cu 16%, potrivit Asociaţiei Constructorilor Francezi de Automobile. Pe segmentul autoturisme, în primele două luni ale acestui an Dacia a avut în Franţa o cotă de piaţă de 4,2%, faţă de 2,2% în perioada similară din 2009. În februarie 2010, n
Înmatriculările de autoturisme noi Dacia din Franţa au înregistrat în primele două luni cel mai puternic avans la nivel local, de 118%, comparativ cu perioada similară din 2009, la 14.761 maşini, pe o piaţă în creştere cu 16%, potrivit Asociaţiei Constructorilor Francezi de Automobile.
Pe segmentul autoturisme, în primele două luni ale acestui an Dacia a avut în Franţa o cotă de piaţă de 4,2%, faţă de 2,2% în perioada similară din 2009.
În februarie 2010, numărul de înmatriculări noi de autovehicule Dacia destinate pasagerilor s-a situat la 7.199, comparativ cu 3.364 unităţi în aceeaşi lună din 2009, ceea ce a asigurat constructorului auto o cotă de piaţă de 4%. În februarie 2009, cota de piaţă era de 2,2%.
Dacă sunt incluse rezultatele pe sectorul vehicule comerciale uşoare, înmatriculările producătorului auto au urcat de la 7.042 unităţi în ianuarie-februarie 2009, la 15.885 maşini în primele două luni din 2010.
Pentru Grupul Renault, proprietarul Dacia, numărul total al înmatriculărilor de autoturisme noi a avansat în primele două luni ale acestui an cu 43,4%, la 97.843 maşini, luând în calcul şi rezultatele Dacia. Renault a avut, în perioada analizată, o cotă de piaţă de 27,8%.
Constructorul auto cu cele mai multe înmatriculări noi în Franţa este, însă, PSA Peugeot Citroen (118.249, în creştere cu 19,6%). Grupul deţine o cotă de piaţă de 33,7%.
SURSA: Mediafax