Dacia Spring electrică se vinde ca pâinea caldă în Europa! Au fost înregistrate 40.000 de comenzi

Dacia se bucură de vânzări colosale pe piața europeană! Modelul electric Dacia Spring se vinde ca pâinea caldă în Europa. Compania a înregistrat aproape 40.000 de comenzi la o distanță de doar opt luni de zile de la prezentarea sa. Din acest total, peste 7.000 de cereri au venit din România.

Mașina electrică Dacia Spring a fost comandată de aproximativ 40.000 de oameni din Europa la o distanță de doar opt luni de zile de la prezentarea sa. Din totalul consemnat la nivel european, 7.500 de comenzi provin din România, potrivit Agerpres.

Prima mașină electrică Dacia

De la începutul lunii octombrie a acestui an, primii clienţi, din diverse state europene, au ajuns în posesia vehiculelor Dacia Spring după ce au lansat precomenzi în primăvară, mai exact în perioada martie – iunie 2021.

A fost deparată o campanie specială pentru aceste precomenzi. Aceasta a început din data de 20 martie 2021 în România, Franţa, Italia, Germania, Spania. După doar trei luni, compania a înregistrat peste 16.000 de rezervări. În acest moment, numărul total al comenzilor efectuate pentru prima mașină electrică Dacia a ajuns la aproape 40.000.

„În fiecare lună peste 5 000 de comenzi în Europa”

Interesul pentru mașini electrice a crescut pe continentul european, dar, aparent, s-a observat și o sporire a atenției pentru produsele realizate de Dacia. În Franța, de exemplu, 8 din 10 clienţi de Spring nu au mai avut în trecut un vehicul al mărcii.

„Interesul publicului pentru primul model electric al mărcii Dacia s-a menţinut constant şi după încheierea campaniei iniţiale, din iulie fiind înregistrate în medie în fiecare lună peste 5 000 de comenzi în Europa. Beneficiind de o autonomie de până la 305 km conform ciclului WLTP City, Dacia Spring se dovedeşte a fi un mijloc de mobilitate adaptat unui public larg – majoritatea europenilor care utilizează în prezent un autoturism personal, indiferent de tipul de motorizare, parcurgând în medie doar 30 km pe zi. Spring se afirmă în plus ca un vehicul de ofensivă, majoritatea clienţilor europeni care au cumpărat un Spring fiind la prima achiziţie a unui model Dacia (în Franţa, spre exemplu, 8 din 10 clienţi de Spring nu au mai avut în trecut un vehicul al mărcii)”, conform unui comunicat de presă.