Astfel, înmatriculările Dacia în statele UE și EFTA s-au majorat cu 11,7% în primele 10 luni din 2010 față de perioada similară din 2009. În același timp, cota de piață a crescut și ea de la 1,6% la 1,9%. Singurele mărci care au înregistrat în acest an creșteri ale înmatriculărilor mai mari decât producătorul român sunt Nissan (13,1%), Volvo (12,8%) și Land Rover (26,1%). În același timp, mărci precum Volkswagen, Skoda, Fiat sau Opel au înregistrat scăderi importante.
Din nefericre, însă, piața românească de autoturisme noi continuă, conform ACEA, reculul pronunțat. Astfel după 10 luni din acest an, piața noastră a scăzut cu 26,6% până la 70.629 unități. Asta după ce anul trecut, în aceeași perioadă, erau înmatriculate 96.213 unități. Scăderea înmatriculărilor din România este una dintre cele mai drastice de pe tot continentul. Reduceri mai mari ale pieței au avut doar Bulgaria (-35,6%), Grecia (-32%), Ungaria (-28,9%) și Germania (-26,8%). Numai că, scăderea din Germania este efectul clar al finalizării programului de casare, iar România nu poate invoca acest motiv pentru reculul înregistrat.
Dacia vinde tot mai mult în Europa
16 noiembrie 2010, 11:09
Ultima modificare în 16 noiembrie 2010, 13:09
Raportul privind înmatriculările de autoturisme noi în perioada ianuarie – octombrie, dat publicității astăzi de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) demonstrează că marca autohtonă Dacia continuă să crească atât în privința înmatriculărilor cât și în cea a cotei de piață.
Etichete: dacia,
vanzari automobile
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook