‘Pentru anul 2015 ne-am propus să vindem 300.000 de automobile în China’, dintre care cel puţin 200.000 de unităţi ar urma să fie produse la nivel local, a declarat Dieter Zetsche. Acesta a adăugat că Daimler a ajuns în prezent la o capacitate de producţie de 100.000 de unităţi pe an în China, iar în următorii ani va investi trei miliarde de euro pentru a-şi extinde capacităţile de producţie din această ţară.
Dieter Zetsche a mai declarat că este doar o chestiune de timp până când China va deveni cea mai importantă piaţă pentru Mercedes, devansând Germania şi SUA. ‘Acest lucru ar putea să se întâmple încă din 2015, dar este posibil să se întâmple şi cu un an mai târziu’, a declarat directorul general de la Daimler.
În primele nouă luni ale acestui an, grupul Daimler a vândut 102.100 automobile Mercedes-Benz în China, o cifră mai mult decât dublă (124,6%) în raport cu perioada similară a anului trecut. Cu toate acestea, pe segmentul de vârf, Daimler este devansat pe piaţa chineză de compatrioţii Audi (divizie a grupului Volkswagen) şi BMW. Audi speră să vândă în acest an pe piaţa chineză peste 200.000 de automobile şi aproximativ 300.000 de unităţi în 2012. La rândul său, BMW a vândut aproximativ 122.000 de automobile în China în primele nouă luni ale acestui an.
SURSA: Agerpres