Scăderea în continuare a preţului va avea un impact negativ şi asupra preţurilor produselor comercializate de companii, este de părere Dan Coflea, director comercial în cadrul Bulrom Gas, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa de GPL (gaz petrolier lichefiat).
„Ne aşteptăm în continuare – cel puţin pentru prima parte a anului – la o scădere a preţului petrolului, ce va avea un impact şi asupra preţurilor produselor comercializate de noi.“
Potrivit informaţiilor disponibile, anul trecut media de preţ a barilului de petrol a fost de circa 52 de dolari, faţă de o medie de aproape 100 de dolari în 2014. La începutul săptămânii trecute, preţul spot al barilului de petrol era de circa 39 de dolari, după ce la începutul acestui an comoditatea scăzuse pentru prima dată în ultimii 12 ani sub pragul de 30 de dolari.
Recent, antreprenorii de la Bulrom au anunţat că au în plan anul acesta deschiderea primelor zece benzinării sub brandul OCTANO.
Pasul marchează încă o intrare a unei companii antreprenoriale pe unul dintre cele mai dure segmente din Româ¬nia, comer¬ţul cu ben¬zină şi moto¬rină, un business anual de aproape 10 miliarde de euro controlat cu autoritate de patru mari jucători – Petrom, Rompetrol, Lukoil şi MOL România.
Potrivit datelor furnizate de companie, anul trecut businessul Bulrom a ajuns la circa 420,9 milioane de lei (95 de milioane de euro), în scădere cu aproape 8% faţă de 2014, când firma a avut 456,8 milioane de lei.
SURSA: Mediafax