El explică faptul că această campanie se desfășoară pe o perioadă de o lună, pentru a evita întârzierile de livrări.
„Anul trecut intrau comenzi peste comenzi și am fost nevoiți să închidem site-ul pentru că nu știam când le vom putea livra produsele, trebuie înțeles faptul că retailerii nu sunt curieri. Anul acesta am pornit acest eveniment pe o lună, tocmai pentru a evita astfel de incidente”.
La Altex sunt patru perioade de Black Friday pe parcursul unui an, astfel că există evenimentul din iarnă, primăvară, vară și cel mare din toamnă. Excluzându-l pe cel din toamnă, evenimentele se desfășoară pe parcursul a patru zile, iar în campania din vară au fost vânzări de opt milioane de euro.
Dacă în aceeași perioadă a anului trecut Ostahie conducea aproximativ 85 de magazine, în prezent compania sa are o rețea de aproximativ 90 de magazine dintre care 75 sunt unități Altex, iar restul Media Galaxy. Până la finele anului, șeful Altex estimează dublarea afacerilor și vrea să aibă o cifră de afaceri de aproximativ 450 de milioane de euro.
Compania Altex a fost înființată în 1994, iar în 2014 a raportat afaceri de 334,2 milioane euro și un profit net de 0,87 milioane euro.