Autostrada este împărţită în patru loturi. Dan Şova a declarat că preţul mediu pentru tronsonul 3 (12,4 km) va fi de 7,5 milioane de euro/km, iar pentru tronsonul 4 (16,3 km) este de 6,4 milioane, urmând ca pentru tronsonul 1 (17 km) preţul să fie de 8,2 milioane de euro/km, în timp pentru tronsonul 2 (24 km) preţul să fie de 6,7 milioane de euro/km.
El a mai spus că termenul de execuţie este de 22 de luni, din care patru luni sunt pentru proiectare, dar speră ca lucrările să fie încheiate până pe 31 decembrie 2015.
Printre altele, autostrada Turda-Sebeş va lega Clujul de autostrada Sibiu-Nădlac.
Valoarea totală a investiţiei pentru construcţia celor 70 de kilometri ai autostrăzii Turda-Sebeş se ridică la aproximativ 500 de milioane de euro. Proiectul este finanţat în proporţie de 85% din Fondul de Coeziune, iar 15% din bugetul de stat. Autostrada Turda-Sebeş va traversa de cinci ori râul Mureş, ceea ce presupune realizarea mai multor lucrări de artă – poduri, viaducte etc.
Contractele de proiectare şi execuţie pentru tronsoanele 3 şi 4 din autostrada Sebeş-Turda vor fi executate de firmele Tirrena Scavi (Italia) şi Porr (Germania). Contractul de 'Proiectare şi execuţie autostrada Sebeş – Turda, Lot 3, km 41+250 – km 53+700' a fost atribuit, prin licitaţie, Asocierii TIRRENA SCAVI SPA – SOCIETA ITALIANA PER CONDOTTE D'ACQUA SPA şi are o valoare totală de 420,5 milioane de lei, fără TVA. Finanţarea este asigurată din fonduri europene (85%) şi fonduri de la bugetul de stat -15%. Contractul de 'proiectare şi execuţie autostrada Sebeş – Turda, Lot 4, km 53+700 – km 70+000' a fost atribuit Asocierii SC PORR CONSTRUCT SRL – PORR BAU GmbH şi are o valoare totală de 470 milioane de lei, fără TVA.AGERPRES