Dana Bulat este absolventa unui program executive la London Business School, membră a Board-ului Director al UAPR și fostă reprezentantă a României în juriul de media al Cannes Lions din 2019 și 2022. Ea a fost nominalizată în cadrul Top 100 femei de succes din România, ediția 2023, realizat de Revista Capital.
United Media Services, accent pe creativitate și calitatea oamenilor
Vorbind despre rețeta succesului prin care United Media Services a ajuns să fie unul dintre cei mai mari jucători de pe piață, fondatoarea companiei arată că: „secretul stă atât în echipă, cât și în faptul că prețuim fiecare din parteneriatele pe care le avem cu clienții noștri și tocmai de aceea fiecare client primește consiliere și abordare targetată în funcție de nevoile sale specifice de business”.
„Am pus mereu accentul pe senioritate și pe calitatea oamenilor, nu doar profesională, dar și personală. Investim anual în workshop-uri și cursuri de specializare, dar si de dezvoltare personală, pentru că noi considerăm că valoarea umană este cea mai importantă. Credem mult în creativitate și eficiență, aplicate business-ului, aspecte importante la care nu vom renunța niciodată“, a explicat Dana Bulat.
Din 2006 Dana Bulat a făcut pasul în antreprenoriat lansând agenția United Media Services, care a devenit una dintre primele companii de media din România”, a explicat aceasta.
Membră a juriului M&M Global Awards 2023
În acest an, Dana Bulat a fost invitată să facă parte din juriul M&M Global Awards 2023, unul dintre cele mai importante festivaluri de media din lume.
„Sunt nerăbdătoare să iau pulsul industriei media la nivel internațional, să descopăr cele mai creative și interesante campanii din acest moment și să îmi pot aduce inputul la selectarea acestora. Mă bucură, de asemenea, interacțiunea cu ceilalți membrii străini ai juriului, pe care de-abia aștept să îi cunosc și să schimbăm impresii legate de industria media din 2023 și sunt curioasă de trendurile pe care le vom observa“, a transmis Dana Bulat.
Dezvoltare importantă a digitalului în ultimii 10 ani
Fondatoarea United Media Services spune că „digitalul reprezintă mass-media care a crescut mereu“, această industrie dezvoltându-se și profitând de oportunități în ultimii zece ani.
„Digitalul a fost singura media care nu a fost afectată de criză și a continuat să crească, așa cum au demonstrat datele adunate la trei ani de la criza economică. Între 2008 și 2011, investițiile în media digitală s-au dublat și de atunci au continuat să crească vertiginos. Pandemia nu a făcut decât să crească acest trend. Ca o agenție care se concentrează mult pe digital și și-a crescut mereu capabilitățile în această zonă, United Media Services a avut o activitate intensă, chiar și în pandemie. În prezent, continuăm să ne extindem know-how-ul în zona de data analitics pentru a putea veni către clienții noștri cu soluții data driven și suntem una dintre agențiile cu cele mai multe certificări atât ale serviciilor pe care le oferim, cât și ale specialiștilor noștri“, a precizat general managerul companiei.
Potrivit acesteia, în pandemie, consumul de TV a fost în creștere încă din prima zi, iar companiile au investit în continuare în această media, alături de serviciile PPV, cum ar fi Netflix și HBO Go, precum și YouTube și serviciile de muzică streaming.
„Nu știu dacă există o rețetă a succesului, dar eu consider că este foarte important să îți placă ceea ce faci, să fii adeptul învățării și dezvoltării continue, să tratezi munca cu seriozitate și constanță și să reușești să coagulezi în jurul tău oameni de valoare. Aplicând aceste principii, sunt sigură că rezultatele apar în orice domeniu ai activa“, a completat Dana Bulat.