Dana Petrea, Țiriac Holdings

Cu o îndelungă ac­ti­vitate în domeniul comerțului cu mașini, Dana Petrea a deținut între 2007 și 2010 funcția de Specialist Marketing și PR la Romcar, importator Ford în România, iar în perioada 2010-2013 pe cea de Marketing Manager al Hyundai Auto România. Din 2013 este Director de Marketing al Grupului Țiriac, holding care include peste 40 de companii cu activități în domeniile auto, imobiliare, servicii financiare, transport aerian și energie. Principalele activități ale sale aferente anilor 2017 - 2018 la nivel de marketing și comunicare au avut în vedere digitalizarea și securizarea platformelor de comunicare cu clienții și publicul și optimizarea relației între companiile Grupului pe segmente de marketing. Dana Petrea a supervizat, de asemenea, lansarea și dezvoltarea celui mai recent proiect sportiv, patinoarul Telekom Arena, susținut de Fundația Țiriac. O altă abordare relevantă aferentă activității Grupului Tiriac o reprezintă încurajarea acțiunilor de PR în contact direct cu potențialii clienți la nivelul brandurilor auto din cadrul Grupului. Totodată, divizia imobiliară va lansa și comunica în 2018 lucrările aferente clădirii de birouri Țiriac Tower, dispus în zona Piața Victoriei.

Revista Capital premiază cei mai buni manageri din România

Gala Premiilor de Excelență în Management, evenimentul prin care Capital recunoaște meritele celor care fac economia românească să crească, a ajuns la cea cea de-a patra ediție.

Alegem câştigătorii împreună

La ediția din acest an, care va avea loc la începutul lunii iunie, avem șase categorii de premii. La fiecare categorie au fost propuși  mai mulți manageri dintre care redactorii Capital au selectat 10 persoane. Povestea lor şi, mai ales, realizările din ultimul an le găsiţi pe site-ul capital.ro.
Vă invităm pe această cale pe dumneavostră, cititorii Capital, să-i votați pe cei mai buni dintre cei buni.

Cum am stabilit nominalizaţii

Criteriile de evaluare au urmărit aspecte relevante pentru fiecare dintre aceste categorii, fie că este vorba de investirea şi cheltuirea fondurilor în mod eficient, de a administra personalul sau de a alege cea mai bună strategie de comunicare. (mai multe detalii despre procedura de selecție găsiți aici).

În funcție de voturile exprimate de dumneavoastră, redactorii Capital vor desemna și premia, în cadrul Galei de Excelență, pe primii trei manageri la fiecare categorie.  

Cele șase categorii de premii sunt:

Cel mai bun CEO

Cel mai bun director financiar

Cel mai bun manager de vânzări/comercial

Cel mai bun manager de HR

Cel mai bun manager de PR/Marketing

Cel mai bun responsabil de CSR