Ataşaţii comerciali trebuie să lucreze mult mai aplicat pentru promovarea produselor româneşti, a declarat vineri premierul Viorica Dăncilă.
Prezentă la Parlament la evenimentul „Wine & Street Food Forum”, prim-ministrul a adăugat că, în ceea ce priveşte vinurile ca branduri ale României, anul acesta s-ar putea face o promovare mai activă în contextul Centenarului.
„Exporturile de vin au crescut cu 5,6% faţă de 2016, dar mie mi se pare că se poate face un efort mult mai bun. De aceea, am solicitat domnului ministru (pentru Mediul de Afaceri – n.r.) Radu Oprea o evaluare a activităţii tuturor ataşaţilor comerciali, pentru că eu consider că ataşaţii comerciali trebuie să aibă un rol mult mai important, să lucreze mult mai aplicat pentru promovarea produselor româneşti, pentru promovarea vinurilor. De aceea, vă îndemn să luaţi parte cât mai intens la această promovare şi, dacă ar fi să îmi spun o părere personală, cred că putem să facem, domnule ministru, anul acesta, o promovare Centenar, o promovare mult mai activă, în urma discuţiilor pe care le vom avea cu producătorii de vinuri”, a afirmat Viorica Dăncilă. Agerpres