„Mă bucur că în 2017 am reușit să implementăm această raportare a veniturilor nete și să renunțăm la raportarea cifrei de afaceri care, cel puțin într-o industrie precum cea a turismului, cu rulaj mare și marje mici, nu are niciun fel de relevanță”, a declarat Daniel Truica, Managing Partner Vola.ro.
Potrivit datelor companiei, anul 2016 a însemnat un plus al veniturilor nete de 43% față de 2015. În egală măsură, trendul se păstrează și în anul 2017, în prima jumătate a anului compania având deja un avans de 26% față de aceeași perioadă a anului 2016.
De asemenea, în 2016, volumul vânzărilor de bilete de avion pe platforma companiei a crescut cu aproximativ 51%, față de anul 2015. Cele mai populare destinații de zboruri au fost Italia, UK, Spania, Germania și Franța și cele mai căutate destinatii de city break au fost Roma, Dubai, Milano, Barcelona, Paris. Cea mai lungă călătorie a fost de 40 de nopți, în Magdeburg, iar cea mai scumpă a fost o rezervare de 15 persoane, în Kemer, în valoare de 17.491 de euro. Cel mai ieftin bilet de avion vândut a costat 2.4 euro, pe cursa București – Timișoara.