În trimestrul trei din 2016, vânzările la magazinele deschise de peste un an au urcat cu 2,1%, în timp ce analiştii se aşteptau la un avans de 2,4%. Vânzările totale au scăzut la 5,54 miliarde de euro (6,1 miliarde de dolari).
La divizia de alimente nutritive pentru copii a Danone vânzările au înregistrat un avans de 1,7%, în timp ce analiştii se aşteptau la un avans de 2,5%.
Danone şi-a menţinut estimarea privind o creştere a veniturilor cu 3 – 5% în acest an la magazinele deschise de peste un an, după un avans de 4,4% în 2015, cel mai redus din 2009.
Compania a relansat anul acesta brandurile Danonino, Actimel şi Activia, pentru a stimula vânzările în Europa până la sfârşitul lui 2016.
Danone, cel mai mare producător de iaurt din lume, concurează pe plan global cu Nestle şi Unilever.
Grupul Danone a demarat investiţia în România, în 1996, prin achiziţia fostei unităţi Mioriţa Fundeni. Veniturile Danone România au depăşit 481 de milioane de lei în 2013, în scădere cu 5% în comparaţie cu anul anterior.
Din acelaşi an, Danone România a devenit centrul regiunii Europei de Sud-Est, care include România, Bulgaria, Grecia şi ţările Adriatice, servind o piaţă potenţială de peste 60 de milioane de consumatori.