Acest plan, ale cărui detalii nu au fost dezvăluite, "vizează reducerea costurilor administrative ale grupului şi filialelor europene precum şi adaptarea structurii manageriale din Europa", a precizat grupul Danone într-un comunicat.
"Este prea devreme astăzi să evaluăm care va fi impactul acestui plan, care vizează 9.000 de angajaţi europeni din funcţiile suport (resurse umane, financiar, etc)", a declarat directorul Danone, Laurent Sacchi. "Danone vrea să simplifice anumite proceduri de muncă şi de luare a deciziilor", a explicat Sacchi, adăugând că planul nu prevede nicio închidere de uzine.
În primele nouă luni ale acestui an vânzările globale înregistrate de Danone au crescut cu 5,6% până la 15,7 miliarde de euro. Datele pe regiuni arată însă că vânzările Danone în Europa au scăzut cu 0,6% până la 8,2 miliarde de euro în timp ce în Asia au crescut cu 18,2% până la 2,7 miliarde de euro.
Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2011 o cifră de afaceri de 503 milioane lei, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs.
Sursa: Agerpres