DCS: Numărul clienţilor Dial Telecom a crescut cu 15%

Dial Telecom, divizia de business a companiei Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa autohtonă de telecomunicaţii, anunţă că, în primul semestru, procentul de creştere al clienţilor business noi faţă de aceeaşi perioadă din 2009 este de aproximativ 15%. „Per total, în primul semestru, Dial Telecom a înregistrat o creştere semnificativă (peste 30% faţă de 2009 –semestrul 1) a veniturilor, în ciuda condiţiilor economice de cr

Dial Telecom, divizia de business a companiei Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa autohtonă de telecomunicaţii, anunţă că, în primul semestru, procentul de creştere al clienţilor business noi faţă de aceeaşi perioadă din 2009 este de aproximativ 15%.

„Per total, în primul semestru, Dial Telecom a înregistrat o creştere semnificativă (peste 30% faţă de 2009 –semestrul 1) a veniturilor, în ciuda condiţiilor economice de criză. Estimăm că acest trend ascendent se va menţine pe tot parcursul anului – în acest sens, facem eforturi majore în direcţia îmbunătăţirii permanente a gradului de satisfacţie al clienţilor Dial Telecom din punct de vedere al calităţii şi costurilor serviciilor, ” a declarat Dinu Malacopol, CEO al DCS.

 Dial Telecom oferă pentru companii servicii integrate de comunicaţii electronice– telefonie fixă, acces Internet, soluţii de date şi colocare servere, serviciile având acoperire naţională. În 2009, Dial Telecom a generat un total de peste 5 milioane de euro din totalul veniturilor grupului DCS.

Ponderea segmentelor IMM, corporate şi wholesale în veniturile Dial Telecom în semestrul I din 2010 a fost următoarea: 25% IMM, 25% corporate, respectiv 50% wholesale. 

 În ceea ce priveşte comportamentul clienţilor corporate, cele mai solicitate servicii Dial Telecom sunt cele de date, care au înregistrat o creştere semnificativă (peste 20% faţă de 2009) în segmentul de retail, dar şi cele de voce pentru segmentul wholesale. Ponderea serviciilor de date în veniturile segmentului retail este de peste 60%, iar pentru cele de voce  ponderea este de peste 85% în segmentul wholesale.

SURSA: DCS